اسپورت: دپای و واینالدوم به بارسلونا بسیار نزدیک هستند

0

بارسانیوز– با آمدن مدیر جدید و فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات بارسلونا میتواند خرید و فروش های خود را انجام دهد.

 

به گزارش اسپورت، بارسلونا قطعا اریک گارسیا را برای فصل بعد جذب خواهد کرد، دراین بین رونالد کومان خواهان جذب دپای و واینالدوم است اما آنها منتظر تصمیم نهایی بارسلونا هستند اگرچه یک پیش توافقی وجود دارد.

 

دپای و واینالدوم میتوانند با قراردادی ۳ ساله راهی بارسلونا شوند. هردو بازیکن به انتقال به بارسلونا در تابستان نزدیک بودند ولی نهایی نشد. از طرفی این بازیکنان حقوق دریافتی پایینی دارند و این برای بارسلونا مشکل ساز نخواهد بود.

 

دپای یک مهره مهم برای کومان خواهد بود و میتواند در پست های هجومی بازی کند از طرفی قیمت بازاری وی ۴۰ میلیون یورو است و میتواند به صورت رایگان به تیم منتقل شود که این خبر خوبی برای بارسلونا خواهد بود.

 

از طرفی کومان معتقد است که واینالدوم قدرت خط هافبک را افزایش خواهد داد و این تضمین را داده که از دقایق بازی جوانان نیز کاهش ندهد. او یک توافق ضمنی با بارسلونا دارد اما منتظر تصمیم باشگاه برای نهایی شدن آن است.

 

با حضور مدریت جدید و متئو آلمانی و احتمال پیوستن جوردی کرویف به کادر جدید نقل و انتقالات به زودی انجام خواهد شد.

 

دراین بین بارسلونا میخواهد پیانیچ را به فروش برساند، در فرانسه و ایتالیا برای بازیکن ارزش زیادی قائل هستند و به نظر نمیرسد که مشکلی برای خروج وی وجود داشته باشد. قبل از خرید واینالدوم باید آنها پیانیچ را به فروش برسانند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ