کارلس پویول : دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است ؛ مسی در بهترین مکانی است که می تواند باشد

0

بارسا نیوز – کارلس پویول ، کاپیتان افسانه ای بارسلونا که سالیان سال بازویند کاپیتانی بارسلونا را بر بازو داشت و با تیم ملی اسپانیا قهرمان جهان هم شده بود ، درباره مسائل مختلف باشگاه صحبت کرد.

 

کاپیتان افسانه ای باشگاه بارسلونا که همراه با نسل طلایی بارسلونا سال های درخشان باشگاه را رقم زدند ، درباره ماندن لیونل مسی ، شرایط بارسلونا و زوج آرائوخو مینگوئزا اظهار نظر کرد.

 

شرایط تیم بارسلونا در این فصل

من تیم را خوب و مشتاق میبینم ، همانظور که آن ها این موضوع را در کامبک کوپا دل ری نشان دادند. آن ها هنوز در لالیگا شانس دارند و در فینال کوپا دل ری حضور دارند. فینال یک مسابقه زیبا خواهد بود.

 

توییت سوسو پس از بازی رفت بارسلونا و سویا

سوسو در حالی که پدری چیز اشتباهی نگفته بود برای او ایموجی گریه گذاشته بود. در فوتبال و زندگی باید بدانید که چگونه پیروز شوید و چگونه شکست بخورید. در فوتبال و زندگی همه چیز به عقب بازمیگردد.

 

رونالد آرائوخو و اسکار مینگوئزا

مینگوئزا و آرائوخو به خوبی سازگار شده اند. هر زمان که شما بازیکنان جوان را فرا میخوانید و به آن ها فرصت می دهید ، آن ها پاسخ خواهند داد.

 

دوران بازیگری شما

دلم برای فوتبال بازی کردن خیلی تنگ شده است.

 

آینده مسی

من بعد از برابری مسی با رکورد ژاوی با او صحبت کردم. ماندن مسی برای هواداران بارسلونا خبر خوبی خواهد بود. فکر می کنم مسی در بهترین مکانی است که می تواند باشد. این موضوع به او بستگی دارد. من از او حمایت می کنم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ