مددی راست می‌گوید، مسی و رونالدو به سینه پزشک تیم نمی‌کوبند!

0

استقلال نیوز – احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال گفته دوست دارم با رونالدو و مسی کار کنم! البته این حرف به شوخی بیان شده اما شاید بتوان به مددی حق داد که در ایام نوروز آرزوهای خود را بر زبان بیاورد.

به هر حال کار کردن با بازیکنان حرفه‌ای محاسن زیادی دارد امثال مسی و رونالدو معمولا به خاطر پرداخت نشدن حقوق شان تهدید به بازی نکردن نمی‌کنند و یا به سینه پزشک تیم نمی‌کوبند و تازه اگر این کار را بکنند با اینکه مسی و رونالدو هستند، با شدیدترین جرائم مواجه می‌شوند اما جناب آقای مددی در ماجرای حمله بازیکنش به پزشک استقلال که سن پدر او را داشت نه تنها از پزشک حمایت نکرد بلکه با قاطعیت پشت بازیکن خاطی ایستاد و با او مدارا کرد حالا تصور کنید او مدیرعامل تیمی ‌شود که مسی و رونالدو عضوش باشند و مثلاً به گوش پزشک تیم سیلی بزنند در آن صورت حتماً رونالدو و مسی با تشویق و پاداش آنچنانی مواجه خواهندشد!

از قدیم گفتند آرزو بر جوانان عیب نیست و احمد مددی هم که مدیر سالمی محسوب می‌شود هنوز سن چندانی ندارد شاید هم مسی و رونالدو اواخر فوتبالشان سری به ایران بزنند و در باشگاه استقلال بازی کنند. البته باید دید تا آن موقع مددی در استقلال می‌ماند یا نه؟

وضعیت تیم استقلال مدیرعامل استقلال تهران اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) احمد مددی کیست

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ