گزارش : شرایط سرخیو آگوئرو در بازار نقل و انتقالات چگونه است ؟

0

بارسا نیوز – شب گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی انگلیس به طور رسمی اعلام کرد که ماجراجویی سرخیو آگوئرو با سیتیزن ها در سن ۳۲ سالگی به پایان رسیده است و او در انتهای فصل با سیتیزن ها خداحافظی خواهد کرد.

 

قرارداد او در تابستان با منچسترسیتی به پایان می رسد و دو طرف میل به تمدید ندارند. از طرفی این جدایی برای سرخیو اگوئرو بسیار احساسی است ، زیرا از سال ۲۰۱۱ به منچسترسیتی پیوست و بهترین گلزن این تیم لقب گرفت. یکی از درخشان ترین لحظات وی گل او برابر کوئیز پارک رنجرز در بازی پایانی لیگ برتر بود که قهرمانی منچسترسیتی را رقم زد.

 

متن زیر ، متن خداحافظی آگوئرو از هوادران منچسترسیتی است :

زمانی که یک چرخه به پایان می رسد ، احساسات برانگیخته می شود.

احساس بزرگ رضایت و غرور از ۱۰ فصل حضورم در تیم منچسترسیتی همیشه همراه من خواهد بود. غیرمعمول برای بازیکنی حرفه ای در این سن و روز.

۱۰ فصل با دستاوردهای عظیم که من را به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل کرد. شکستن پیوند میان کسانی که باشگاه را دوست دارند و در قلب من جای دارند با من ممکن نیست.

من در سال ۲۰۱۱ در دورانی که باشگاه در حال بازسازی بود ، راهی منچسترسیتی شدم و توانستیم با بازیکنان مختلف خودمان را به بالاترین سطح برسانیم و در میان بهترین های جهان قرار بگیریم.

در بازی های باقی مانده با تمام قوا بازی خواهیم کرد تا عناوین و لذت بیشتری به هواداران اهدا کنیم. سپس صحنه جدید و چالش های جدید فراخواهد رسید و من کاملا آمده هستم تا با همان حرفه ای گری و اشتیاق با آن ها رو به رو شوم که همیشه داشتم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

امروز اتلتیک در گزارشی مدعی شد که اگر بارسلونا به صورت جدی برای آگوئرو اقدام کند ، بسیار دشوار است که او پیشنهاد آن ها را رد کند. او برای پیوستن به بارسلونا جنون دارد ، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

 

در واقع تصمیم خوان لاپورتا و هیئت مدیره جدید او درباره خرید سرخیو آگوئرو مشخص نیست ، اما چیزی که واضح است این است که بارسلونا در تابستان مهاجم نوک می خواهد و آگوئرو با توجه به رایگان بودن گزینه مناسبی است.

 

باشگاه های پاری سن ژرمن و یوونتوس نیز به دنبال جذب آگوئرو هستند ، اما به نظر می رسد با توجه به حضور مسی و علاقه آگوئرو ، اولویت او برای انتقال بارسلونا خواهد بود.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ