راهکار متئو آلمانی و فران ریورتر برای شرایط اقتصادی بارسلونا چیست؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – پس از همه گیری ویروس کرونا شرایط اقتصادی باشگاه های بزرگ دنیا رو به زوال رفت و میتوان گفت همه باشگاه ها از این موضوع ضرر کردند. باشگاه بارسلونا علاوه بر کرونا از سیاست های غلط مدیران پیشین و قراردادها و بدهی های هنگفت آن ها نیز آسیب دیده است که کرونا همانند پتکی بر پیکر بارسلونا در این شرایط بود.

 

اکنون هواداران بارسلونا منتظر اقدامات هیئت مدیره جدی  هستند. به گزارش راک ۱ ، متئو آلمانی شرایط ورزشی را آنالیز کرده است و هیچ نامی از خریدهای جدید نبرده است . او اقدام اول را کاهش پرداختی ها میماند و اذعان دارد که بارسا باید در این مسیر شجاع باشد.

 

در سمت دیگر فران ریورتر جایگزین اسکار گرائو نیز شرایط را بررسی کرده است . پیشنهاد او این است که علیرغم شرایط سخت و در کنار کاهش حقوق بازیکنان باید متغیرات به قرارداد آن ها افزوده شود.

 

امروز هم متئو آلمانی و هم فران ریورتر در جلسه هیئت مدیره بارسلونا حضور خواهند داشت و در مورد این مسائل به صورت جزئی تر بحث خواهد شد. نتیجه این جلسه برای آینده اقتصادی باشگاه حائز اهمیت است.

 

باشگاه بارسلونا علاوه بر پرداخت بدهی ها باید آگاه باشد که در چند پست نیاز به تقویت دارد و اگر نتواند بازیکنان خود را به خوبی به فروش برساند و پرداختی ها را کاهش دهد ، مجبور به استفاده از بازیکنان آزاد خواهد بود.

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ