گزارش هایی از پایان جلسه سران بارسلونا با نمایندگان هالند

0

اختصاصی بارسا نیوز – امروز مینو رایولا و الف هالند ، پدر ارلینگ هالند به بارسلونا آمدن و با خوان لاپورتا جلسه ای درباره انتقال بازیکن به بارسلونا داشتند .

 

به گزارش آلفرد مارتینز از اوندا سرو ، جلسه نمایندگان هالند با خوان لاپورتا و متئو آلمانی ۲ ساعت زمان برد . آن ها ورود خوبی به شهر بارسلون داشتند. این اولین ارتباط بود و خوش بینی هایی وجود دارد.

 

مارتی یکی دیگر از خبرنگاران در این باره اذعان دارد که پس از جلسه درباره جذب هالند خوش بینی هایی وجود دارد . بارسلونا با هالند بر سر پرداختی مشکل ندارد ، اما مذاکره با دورتموند قطعا دشوار خواهد بود.

 

به گزارش موندو دیپورتیوو ، هدف بارسلونا این استکه در مذاکرات با دورتموند برچسب قیمت هالند را کاهش بدهد. هالند در تابستان ۲۰۲۲ با بند آزادسازی ۷۵ میلیون یورو در دسترس است ، اما برای خرید او در این تابستان زنبورها ۱۸۰ میلیون یورو میخواهند. بارسلونا تلاش میکند تا بازیکن را قانع کند ، در صورتی که هالند همین حالا هم به فکر خروج از دورتموند است .

 

در نهایت فابریتزیو رومانو ، خبرنگار معتبر معتقد است که روند مذاکرات بین طرفین مثبت بوده است و پروژه بارسلونا برای رایولا و پدر هالند به صورت واضح توضیح داده شده است ، اما هیچ توافقی اتفاق رخ نداده است . رومانو معتقد است مسابقه طولانی در پیش است . 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ