گزارش کامل از دیدار نمایندگان ارلینگ هالند و سران بارسلونا

0

بارسا نیوز – به گزارش ESPN ، امروز نمایندگان ارلینگ هالند با سران باشگاه بارسلونا جلسه داشتند. لاپورتا معتقد است قرارداد با هالند یک قرارداد استراتژیک خواهد بود که می تواند بارسلونا را برای بیش از یک دهه بیمه کند. او می خواهد از پیوستن هالند به باشگاه های رقیب جلوگیری کند.

 

در جلسه که حدودا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید ، صحبت ها در حد حرف های اولیه بود و سران باشگاه پروژه خود را برای نمایندگان هالند شرح دادند. خود باشگاه دورتموند از این جلسات آگاه است و انتظار میرود مذاکرات با باشگاه های بیشتری طی روزهای آتی صورت بگیرد.

 

با این وجود پذیرفتن وضعیت مالی بارسلونا دشوار است و از نظر شرایط مالی برای جذب هالند تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید در بهرین شرایط هستند. از طرفی بارسلونا هم می داند که انتقال به مادرید برای هالند جذاب خواهد بود و سیتی از نظر مالی کوچکترین مشکلی ندارد و همین موضوع سیتیزن ها را به مدعی جدی تبدیل می کند.

 

در این انتقال نقش رامون پلانس ، دبیر فنی بارسلونا که رایولا به او اعتماد دارد و او را میشناسد هم می تواند کلیدی باشد. باشگاه در همین حال در حال آماده سازی اعتبارات مورد نیاز است تا معامله را به انجام برساند.

 

بارسلونا می خواهد پرداختی های خود را حتی با وجود ماندن لیونل مسی کاهش دهد. علاوه برا کاهش پرداختی ها بارسلونا می خواهد بازیکنانی مانند فیلیپ کوتینیو ، ساموئل اومتیتی و حتی آنتوان گریزمان را برای کاهش پرداختی ها و به دست آوردن پول قربانی کند.

 

ارلینگ هالند به عنوان یک بازیکن جوان کاملا می تواند مناسب تیم رونالد کومان باشد. قرارداد بستن وی با بارسلونا می تواند نکته کلیدی برای ماندن لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا باشد. باید دید در نهایت چه تیمی برنده این رقابت دشوار خواهد بود ؟

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

 

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ