گزارش : جایگزین های ارلینگ هالند چه بازیکنانی هستند ؟

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، هدف اصلی بارسلونا برای تقویت پست مهاجم نوک ارلینگ هالند است ، اما کاتالان ها می دانند که در راه جذب هالند تنها نیستند و رقبای سرسختی دارند. بارسلونا باید در راه جذب هالند با تیم های رئال مادرید ، منچستریونایتد ، منچسترسیتی ، لیورپول و چلسی رقابت کند. در ضمن پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ هم می توانند وارد مسابقه شوند.

 

به علاوه تمام باشگاه های خواهان او ، انتظارات بورسیا دورتموند برای هالند بسیار بالا است و بلوگرانا در شرایط اقتصادی مطلوب قرار ندارد. باشگاه آلمانی می خواهد هالند را تا سال ۲۰۲۴ که با آن ها قرارداد دارد ، حفظ کند. بارسلونا به دنبال منابع فعال برای بهبود وضع اقتصادی خود است ، اما باید حقوق خود را کاهش دهد.

 

باشگاه بارسلونا ممکن است در جذب هالند شکست بخورد یا حداقل نتواند برای تابستان ۲۰۲۱ برای جذب او اقدام کند. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی ، بارسلونا باید برای خرید مهاجم نوک اقدام کند و سایر گزینه های موجود در بازار را بررسی کند.

 

گزینه های جذاب اما پر دردسر

 

روملو لوکاکو بازیکن ۲۷ ساله و بلژیکی تیم اینتر میلان به دلیل قدرت گلزنی و قدرت فیزیکی بالا و توانایی های دیگر خود ، رونالد کومان را قانع می کند. با فرض ادامه دادن مسی مدافعان دیگر فقط برای مسدود کردن راه او زمان نخواهند گذاشت ، زیرا لوکاکو بازیکن قابلی است. اینتر میلان مشکلات اقتصادی دارد و قیمت لوکاکو ۱۲۰ میلیون یورو است.

 

نیاز به درآمد توسط اینتر می تواند جدایی لائوتارو مارتینز ۲۳ ساله را تسهیل کند. بارسلونا در تابستان گذشته هم به دنبال لائوتارو بود ، اما آنها در جذب او ناموفق بودند. رامون پلانس موافق جذب او است و بازیکن فعلا از تمدید قرارداد با اینتر میلان سر باز زده است. او رابطه خوبی با مسی دارد و برخلاف لوکاکو توانایی بازی کردن در پست وینگر را هم دارد. قدر شوتزنی لائوتارو بالا است.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

هری کین ، ستاره ۲۷ ساله تاتنهام می خواهد این تیم را در تابستان ترک کند ، اما باشگاه انگلیسی قصد فروش او را ندارد. واضح است که در صورت اجبار ، آن ها کین را به تیمی غیر از تیم های لیگ جزیره می فروشند. ستاره اثبات شده تیم تاتنهام نیز می خواهد سابقه فوتبال خود را در باشگاه دیگری گسترش دهد.

 

بازیکنی دیگری که در مورد لالیگا تجربه دارد ، الکسیاندر ایساک ۲۱ ساله است که در تیم رئال سوسیداد بازی می کند. او سرعت خوبی دارد و توانایی بازی در قسمت وینگر را دارد. بارسلونا پیش از خرید مارتین بریتویت ، خرید ایساک را امتحان کرده بود.

 

پائولو دیبالا یک مهاجم نوک تخصصی نیست ، اما بارسلونا همیشه به او به عنوان یک بازیساز علاقه مند بوده است. او می خواهد یوونتوس را ترک کند. جنجال اخیر او مهمانی با آرتور و مک کنی بوده است. ستاره ۲۷ ساله ۱ فصل دیگر با بیانکونری قرارداد دارد.

 

سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای ، گزینه های رایگان

 

دو گزینه نزدیک تر به بازی کردن در بارسلونا سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای هستند که در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهند بود. ستاره آرژانتینی پیش از این از منچسترسیتی خداحافظی کرده است. بارسلونا در مورد معامله با او به دلیل سن بالا و مصدومیت اخیر او تردید دارد.

 

از طرفی ستاره ۲۷ ساله و هلندی تیم لیون مورد علاقه رونالد کومان است. بارسلونا در زمستان و البته تابستان گذشته به دنبال ممفیس دپای بود ، اما نهایتا این انتقال انجام نشد تا شاید برای سومین بار این انتقال صورت پذیرد.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

داروین نونز ، گزینه قدیمی

 

داروین نونز ۲۱ ساله یکی از گزینه های دیگر است که در رادار تیم بارسلونا قرار دارد. او فصل گذشته در دسته دوم اسپانیا برای آلمریا ۱۶ گل به ثمر رساند و بارسلونا به او علاقه مند بود ، اما نهایتا تیم بنفیکا روی او سرمایه گذاری کرد و او را با ۲۴ میلیون یورو به خدمت گرفت.

 

او در این فصل ۱۲ گل برای بنفیکا به ثمر رسانده است. ۴ گل در لیگ پرتغال ، ۳ گل در جام حذفی و ۵ گل در لیگ اروپا نتیجه کار داروین نونز بود.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ