هافبک پرسپولیس به تمدید نزدیک شد/ پیشنهادهای خوب از شهرستان رسید

0

پرسپولیس نیوز – کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی سرخ‌ها که در لیگ پانزدهم توسط برانکو از نفت تهران به پرسپولیس آمد عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان داد و یکی از مهره‌های کلیدی سرخ‌پوشان در سال‌های اخیر بود. کمال که در تمام قهرمانی‌های ۴ فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت چند باری توسط کیروش به تیم ملی دعوت شد و حتی گلزنی هم کرد ولی مصدومیت کتف این بازیکن باعث شد نتواند جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کند. 

قرارداد  کمال کامیابی‌نیا در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن برای ادامه فعالیت در جمع سرخپوشان نیاز به تمدید قرارداد دارد با این حال او نیز مانند چند بازیکن دیگر که قراردادشان در این فصل به اتمام می‌رسد تا هفته قبل پالس مثبتی برای تمدید قرارداد به باشگاه نداده بود ولی حالا شرایط تغییر کرده و این طور به نظر می‌رسد که کمال هم بدش نمی‌آید تا در جمع پرسپولیسی‌ها باقی بماند و فوتبالش را در پرسپولیس به اتمام برساند.

البته در این میان حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه کمال با یک پیشنهاد خوب از  تیمی شهرستانی مواجه شده و اگر مدیران پرسپولیس دیر اقدام کنند  امکان دارد کمال را از دست بدهند. شنیدیم در روزهای گذشته مذاکرات خوبی میان او و مدیریت باشگاه صورت گرفته و این احتمال وجود دارد که کمال به زودی قراردادش را برای دو فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس تمدید کند مدیریت باشگاه اصلاً دوست ندارد بازیکنی در سطح کامیابی‌نیا را به همین سادگی از دست بدهد و البته تمدید قرارداد با او نیز یکی از خواسته‌های مهم هواداران به شمار می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ