روملو لوکاکو تصمیم به جدایی از اینتر ندارد

0

بارسا نیوز – با توجه به اینکه بارسلونا در پست مهاجم نوک مشکل دارد و می خواهد هر طور شده در بازار نقل و انتقالات مهاجم نوک به خدمت بگیرد ، گزینه های زیادی برای بارسلونا وجود دارد. بر کسی پوشیده نیست که گزینه اول بارسلونا در بازار ارلینگ هالند است ، اما با توجه به شرایط دشوار جذب او بارسلونا به سراغ مهاجمان دیگر هم خواهد رفت.

 

مهاجمان اینتر میلان هر دو گزینه های بارسلونا برای تقویت پست مهاجم نوک هستند. به گزارش موندو دیپورتیوو ، روملو لوکاکو در اینتز میلان خوشحال است و با آنتونیو کونته سرمربی تیم رابطه بسیار خوبی دارد.

 

روملو لوکاکو بلژیکی تصمیمی برای خروج از اینتر میلان ندارد. او تنها در صورتی تیم اینتر میلان را ترک خواهد کرد که سران باشگاه ایتالیایی او را در لیست فروش باشگاه قرار بدهند. باشگاه اینتر میلان مشکل مالی دارد و قیمت لوکاکو ۱۲۰ میلیون یورو است.

 

لوکاکو زمانی در تیم اورتون زیر نظر رونالد کومان بازی می کرد و با سرمربی هلندی بارسلونا هم رابطه خوبی دارد. این موضوع می تواند او را برای امدن به نیوکمپ ترغیب کند. روملو لوکاکو در ۳۵ بازی این فصل ، ۲۶ گل و ۷ پاس گل ثبت کرده است و بهترین گلزن تیم اینتر میلان در این فصل می باشد.

 

از طرفی نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا گزارش داد که قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر میلان در حال تمدید می باشد و به نظر می رسد راه انتقال او به نیوکمپ مسدود خواهد شد. با این تفاسیر انگار مهاجم نوک آینده بارسلونا از اینتر میلان نخواهد بود.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ