حمله یک استقلالی به بازیکنان استقلال؛ افتضاح بودید/ هر ساعت به فکر رقم قراردادتان هستید/ نگران آسیا شدم

0

استقلال نیوز –  منصور رشیدی سالیان زیادی را به عنوان بازیکن و مربی در تیم استقلال فعالیت کرده است و تعصب زیادی نسبت به این تیم دارد.

سنگربان و مربی اسبق آبی‌پوشان با انتقاد از عملکرد این تیم برابر پیکان گفت: چیزی به شروع بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمانده است و من با تصور اینکه شاهد ارائه فوتبالی زیبا و کسب پیروزی پرگل از جانب استقلال خواهم بود پای تلویزیون نشستم هرچه از زمان بازی گذشت استرس و نگرانی هم بیشتر شد.

وی تصریح کرد: به صورت کلی می خواهم بگویم عملکرد بازیکنان در این مسابقه افتضاح بود. بازیکنانی که در تمام روزهای سال و ساعت های شبانه روز به فکر رقم قرارداد و دریافت آن هستند باید بدانند چشم و دل و اعصاب میلیون‌ها نفر به ساق پاهای آنها در میدان است.

وی با بیان اینکه آیا انصافاً این عزیزان شان خود و پیراهنی که بر تن دارند را  در مسابقه برابر پیکان رعایت کردند؟ گفت: چرا باید بازیکنان بسیار کم نام و نشان تر تیم پیکان دو برابر بازیکنان سرشناس و چند میلیاردی تیم ما دوندگی و جنگندگی داشته باشند. با این نمایشی که از آن ها دیدم از حالا نگران بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستم و  امیدوارم بازیکنان‌مان خیلی زود به خودشان بیایند و باعث خوشحالی و سرافرازی خودشان و ما و هواداران شوند و بدانند در این شرایط سخت زندگی امروزی موفقیت استقلال جزو معدود مسائلی است که می‌تواند باعث خوشحالی ما شود و حداقل آنها این خوشی را از ما نگیرند.

رشیدی در مورد عملکرد محمدرشید مظاهری گفت: رشید یکی از دروازه بان های خوب فوتبال ایران است و توانسته در فصل جاری دغدغه هواداران را  بابت دروازه کمتر کند جایی که فصل قبل پاشنه آشیل استقلال شده بود. جا دارد به غلامپور مربی دروازه بان ها خسته نباشید بگوییم چون فصل قبل از این بنده خدا هم خیلی انتقاد شد ولی حالا عملکرد موفق مظاهری نشان می دهد زحمات مربی‌اش بی نتیجه نمانده است .

منصور رشیدی کیست پیشکسوت استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ