رونالد آرائوخو : لاپورتا یک رئیس عالی است ؛ در ابتدای ورود به بارسلونا با سرعت انتقال توپ مشکل داشتم !

0

بارسا نیوز – رونالد آرائوخو ستاره خط دفاعی بارسلونا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است ، در تازه ترین مصاحبه خود درباره مسائل مختلفی اظهار نظر کرد.

 

اولین چیزی که پس از پیشنهاد بارسلونا به ذهن تو رسید ؟

من نمی دانستم چگونه واکنش نشان دهم. احساسات زیادی وجود داشت. بسیار خوشحال شدم.

 

کارلس پویول

پویول یکی از مراجع من ، نماد غرور والبته کاپیتان باشگاه من است . من باید دوران خودم را بسازم و امیدوارم بتوانم برخی از کارهای پویول را برای باشگاه انجام دهم. این موضوع بسیار خوب خواهد بود.

 

ورود به بارسلونا

وقتی به بارسلونا رسیدم ، احساس می کردم توپ در حال پرواز است. سرعت انتقال توپ ۲۰۰ مایل بر ساعت بود ! این موضوع هزینه زیادی برای من داشت ، اما مرا افسرده نکرد. بعد از تمرینات در باشگاه می ماندم و خودم تمرین می کردم تا سطح خودم را ارتقا دهم.

 

شرایط سخت تو در دوران بازی

وقتی به مونته ویدو رفتم ، پدر و مادرم مجبور می شدند برایم غذا ارسای کنند. آن ها مجموعه ای از مواد خوراکی برای من تهیه می کردند ، اما در پایان هفته برایم غذا باقی نمی ماند و نمی خواستم به پدر و ماردم بگویم که غذایی برای من باقی نمانده است.

 

لیونل مسی

او یک فرد عالی و یک مرجع است. امیدواریم که او با ما بماند. تصور بارسای بدون مسی دشوار است ، زیرا لئو بارسلونا است. دیدن او با پیراهن دیگر دشوار خواهد بود.

 

رونالد کومان

امیدوارم رونالد کومان با ما بماند. او در سال اول خود ، کار بزرگی انجام داده است. کسب دو گانه داخلی به ما کمک زیادی خواهد کرد. قهرمانی در لیگ چیز فوق العاده ای خواهد بود.

 

خوان لاپورتا

لاپورتا یک رئیس عالی است.

 

مصدومیت اخیر تو

این مصدومیت برای من هزینه داشت ، زیرا می خواستم در تیم باشم و به تیم کمک کنم. در بازی با سویا این مصدومیت شدید شد و مجبور شدم استراحت کنم ، اما اکنون بهتر هستم. من آماده رویارویی با آینده و جام هایی که برای ما مهم است ، هستم.

 

رامون پلانس

او از زمان ورود من فرد مهمی بود و برای من همانند ستون است. او همیشه از من حمایت کرد ، به من اطمینان می داد و به توانایی بالقوه من ایمان داشت. این برای من مهم بود ، زیرا زمانی که به بارسلونا آمدم ، تنها بودم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ