گزارش : کدام تیم پیروز جنگ سرعت الکلاسیکو خواهد بود ؟

0

بارسا نیوز – به گزارش مارکا ، در روز شنبه اولین الکلاسیکو سال ۲۰۲۱ برگزار می شود و دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بازیکنانی دارند که می توانند از طریق سرعت های بالای خود به تیم حریف ضربه بزنند.

 

در تیم رئال مادرید ، وینیسیوس جونیور پس از عملکرد بسیار خوب برابر تیم لیورپول در بازی ظاهر می شود ، همانگونه که عثمان دمبله در بازی برابر رئال وایادولید یک گل نجات بخش برای بارسلونا به ثمر رساند.

 

هر دو بازیکن در فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ رشد کردند و اکنون در بهترین فرم خود پا به الکلاسیکو می گذارند. طبق ستجش های SKILL CORNER ، این دو بازیکن سریعترین بازیکنان تیم های خودشان هستند.

 

داده های استفاده شده از طریق میانگین بالاترین سرعت ثبت شده دو بازیکن در ۱۰ بازی گذشته ثبت شده است. با توجه به این داده ها وینیسیوس با میانگین ۳۰.۶ سرعتی ترین بازیکن رئال مادرید و ادر میلیتائو با میانگیم ۳۰.۴ کیلومتر بر ساعت دومین بازیکن سریع رئال است.

 

در آن سمت ، عثمان دمبله و سرجینیو دست سریعترین بازیکنان تیم بارسلونا هستند که میانگین سرعت آن ها ۳۰.۲ کیلومتر بر ساعت می باشد. کندترین بازیکن بارسلونا سرخیو بوسکتس است که ۲۶.۵ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و تونی کروس با میانگین ۲۶.۹ کندترین بازیکن رئال مادرید است.

 

با توجه به داده های آماری حاصل از سرعت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا ، پایتخت نشینان اسپانیا از کاتالان ها تیم سریعتری هستند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ