کنفرانس کومان : پنالتی روی بریت ویت واضح بود . داوری در اسپانیا عجیب و غریب است . قهرمانی لالیگا ؟

0

بارسا نیوز – رونالد کومان از داوری الکلاسیکو بسیار ناراضی است . مرد هلندی اصرار دارد که گیل مانزانو داور مسابقه پنالتی روی بریت ویت را نادیده گرفته است .

بازی :

اگر بارسلونایی هستید , از ۲ تصمیم داوری بسیار ناراضی و عصبانی هستید . اول میخواهم بگویم که در نیمه اول خوب نبودیم . نه در دفاع و نه در حمله . در نیمه دوم پیشرفت کردیم و فقط میخواستیم داوری درست باشد . این یک پنالتی بود و داور ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت درحالی که ۳ دقیقه بازی را برای مشکل شانه اش متوقف کرده بود … پنالتی کاملا واضح بود . یکبار باید قبول کرد و ساکت شد .

آیا داوری روی بازی تاثیر داشت ؟

اگر ۲-۲ نیست پس اینطور است . نمیدانم چرا Var در اسپانیا اینگونه است . همه بازی را دیدند .

درباره بازی ؟

وقتی بازیکنان را خیلی به عقب برگردانی , دفاع کردن راحت تر است . ما در چند بازی عملکرد دفاعی خوبی نداشتیم . آخرین پاس ما خوب نبود . توپ را زیاد داشتیم اما پاس آخر خوب نبود .

جنجال ؟

از نظر من پنالتی واضح بود . همه دیدند . شیوه ای که مارتین را زمین زدند باید خطا باشد . ممکن است داور صحنه را ندیده باشد اما ما برای چنین مواقعی var داریم . بهتر است چیز بیشتری نگویم . تیم از نظر ذهنی خوب بود . در صحنه پنالتی شایسته تصمیم مناسب بودیم .

بهتر است بیشتر حرفی نزدم . من همیشه از باشگاهم دفاع میکنم و بهتر است در این مورد چیز بیشتری نگویم .

رقابت برای قهرمانی لالیگا ؟

خوش بین هستم . ما نشان دادیم که میجنگیم . ما میخواهیم تا آخرین بازی واکنش نشان دهیم و بجنگیم .

عصبانیت ؟

من تنها کسی نیستم که عصبانی است . بازیکنان هم از تصمیمات داوری در مورد پنالتی خشمگین هستند .

سرمربی بارسلونا کیست رونالد کومان کیست رئال مادرید و بارسلونا داور ال کلاسیکو بازی امشب بارسلونا ساعت چند است ال کلاسیکو چند چند شد ال کلاسیکو اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ