فرصت طلایی برای استقلال/ خط و نشان برای رقبا در عربستان

0

استقلال نیوز – شاگردان فرهاد مجیدی که امسال انگیزه های زیادی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارند، در اولین گام به مصاف تیم میزبان می‌روند میزبانی که از نظر فنی قدرت استقلال را ندارد اما به هر حال چون میزبان است این خطر وجود دارد که برای متوقف کردن استقلال دست به هر کاری بزند.

بیشتر بخوانید:

  • ترس عربستانی‌ها از مثلث هجومی استقلالی‌ها

باید گفت استقلال یک فرصت طلایی دارد تا هم لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی شروع کند و هم برای سایر رقبا خط و نشان بکشد. روی کاغذ شرایط تیمی الدحیل قطر و الشرطه عراق بهتر از الاهلی به نظر می‌رسد اما همان طور که ذکر شد الاهلی میزبان است و می‌خواهد از امتیاز میزبانی بهره کامل را ببرد. استقلال در بازی با پیکان عملکرد خوبی نداشت و حالا باید در آسیا آ ن بازی بد را هم از اذهان پاک کند و با ارائه فوتبالی کم اشتباه و هجومی مشت اول را به صورت الاهلی عربستان بکوبد. ما چه خوشمان بیاید و چه نیاید، این بازی به نوعی یک بازی سیاسی هم هست. عربستانی ها به خاطر نفوذ در ای اف سی میزبانی مسابقات این گروه را گرفتند و حالا باید دوبار در خانه خود با استقلال بازی کند. اتفاقی که برای فولاد خوزستان هم می افتد و این تیم باید دو بار در خاک عربستان و در شهر ریاض با النصر بازی کند.

ختم کلام اینکه استقلال بامداد جمعه فرصت خوبی دارد تا با یک تیر چند نشان بزند. آن‌ها می‌توانند ۳ امتیاز این بازی را بگیرند و قدرت خود را به رخ الدحیل قطر و الشرطه عراق بکشند و هم یک بازی ورزشی سیاسی را از نماینده عربستان ببرند.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ