ژاوی : بالا بردن جام با آندرس همانند انتقال قدرت کاپیتانی بود ؛ زمانی که مسی مورد خطا قرار می گیرد ، بهتر می شود !

0

بارسا نیوز – بامداد فردا دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه لاکارتوخا سویا در بازی حساس فینال کوپا دل ری به مصاف هم خواهند رفت. به همین مناسبت ژاوی هرناندز ، کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه بارسلونا درباره فینال کوپا دل ری مصاحبه ای انجام داده است.

 

دو تیم در سال ۲۰۱۵ هم به فینال جام حذفی رسیدند که آخرین سال بازی ژاوی در بارسلونا بود و کاتالان ها فاتح کوپا دل ری آن سال شدند.

 

فینال کوپا دل ری ۲۰۱۵

آن بازی ها آخرین بازی های دوران حرفه ای من در بارسلونا بودند و معنای زیادی دارد که شما بتوانید در خانه از فوتبال خداحافظی کنید. این موضوع عالی بود. یکی از بهترین بازی های فصل بود ، زیرا در خانه با آن اتمسفر موفق به کسب عنوان شده بودیم.

 

گل اعجاب انگیر مسی در فینال کوپا دل ری

من دقیقا آن را از روی نیمکت به خاطر می آورم. در آن زمان شوکه شده بودم. آن مکانی که ما نشسته بودیم ، او همان جا توپ را دریافت کرد. بالنزیاگا مسئول یارگیری او بود.

 

او ادامه داد :

لئو بازیکنی است که زمانی که در بازی با او بدرفتاری می شود ، او را با آرنج می زنند یا پای او را لگد می کنند بهتر می شود. در آن بازی او گفت من اینجا هستم و گل می زنم و این کار را هم کرد. نمایش او کاری بود که قطعا نوابغ قادر به انجام هستند. یک گل بی رحمانه !

 

تیم سال ۲۰۱۵

احساس داشتن آن تیم خصوصا مثلث خط حمله شامل نیمار ، مسی و سوارز باعث می شد به عنوان کاپیتان احساس کنم تیمی داریم که همیشه برنده می شود.

 

جنجال نیمار در فینال کوپا دل ری

نی ( نیمار ) در آن زمان اشتباه کرد. باید در فوتبال بدانیم که در هنگام شکست و پیروزی چگونه رفتار کنیم. آن لحظه حرکت اشتباهی بود و ما باید عذرخواهی می کردیم.

 

بالا بردن جام با اینیستا

فکر می کنم آندرس شایسته این اتفاق بود. این همانند انتقال قدرت کاپیتانی بود. او این انتظار را نداشت و من او را متعجب کردم. من این موارد را از پویول و کاپیتان های دیگر آموختم.

 

 

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ