جوردی آلبا : سعی خواهیم کرد که در فینال پیروز شویم ؛ تیم بارسلونا هنوز باشکوه است !

0

بارسا نیوز – جوردی آلبا ستاره بارسلونا در مصاحبه ای کوتاه و در آژانس خود با نام ” INTERSTAR DEOPORTE ” درباره فینال شنبه شب بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو صحبت کرد.

 

جوردی آلبا دفاع چپ تیم بارسلونا قطعا یکی از بازیکنان بسیار مهم بارسلونا در راه کسب کوپا دل ری ۲۰۲۰/۲۰۲۱ خواهد بود و همکاری و نفوذهای او می تواند برای بارسلونا مفید باشد.

 

او پس از الکلاسیکو در مکالمه ای فاش شده با جرارد پیکه از پیروزی و قهرمانی در کوپا دل ری احساس ناامیدی کرده بود که همین موضوع تیتر رسانه های مختلف شده بود.

 

فینال کوپا دل ری

این یک فینال است و مانند همیشه سعی خواهیم کرد در آن برنده باشیم. شور و شوق همیشه وجود دارد. این یک رقابت است که ما آن را دوست داریم. همه مسابقات مهم هستند ، اما در این فصل ما در فینال کوپا دل ری هستیم و می خواهیم آن را ببریم. سال های انتقال در بارسلونا وجود ندارد ، باشگاهی مانند بارسلونا همه عناوین را دنبال می کند.

 

تغییر بازیکنان

درست است که افراد مهمی رفته اند و بازیکنان جوان تر به باشگاه آمده اند ، اما تیم هنوز باشکوه است.

 

قهرمانی در کوپا دل ری

ما لیاقت رسیدن به فینال کوپا دل ری را داشتیم. رقیبی سرسخت به نام اتلتیک بیلبائو داریم و اکنون فقط روی فینال تمرکز کردیم. امیدوارم قهرمان شویم و سپس در بهترین شکل ممکن با بازی های کلیدی لالیگا رو به رو شویم.

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ