ادعای جالب کاپیتان سابق پرسپولیس/ استقلال رقیب سرخ‌ها در آسیا نیست!

0

پرسپولیس نیوز – محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است مرحله گروهی برای تیم یحیی گل محمدی مشکل ساز نخواهد شد چرا که برای قهرمانی می‌جنگد. ادامه صحبت‌های او را می‌توانید در زیر بخوانید:

 به نظر شما بازی با گوا سخت تر از دو بازی قبلی پرسپولیس خواهد بود؟
من نمی‌دانم سخت تر است یا آسان تر اما روی ۳ امتیاز بازی با گوای هند حساب کنید.

یعنی پرسپولیس راحت مقابل میزبان برنده می‌شود؟
خیلی امیدوارم این اتفاق بیفتد. پرسپولیس نایب قهرمان آسیا و یکی از قوی ترین تیم‌های لیگ قهرمانان است. بازیکنان خوبی دارد و کادرفنی با دانشی که برای قهرمانی می‌جنگد بنابراین مرحله گروهی نباید چندان دشوار باشد.

 فکرش را می‌کردید بعد از آن که پرسپولیس یک گل از الریان عقب افتاد بتواند جبران مافات کرده و سه گل به تیم قطری بزند؟
من فکر می‌کنم تیم الریان نیمه دوم افتاد. تیم قطری نیمه اول خیلی دوید و نتوانست با همان توانایی نیمه دوم را ادامه دهد. ضمن آن که پرسپولیس روی تیزهوشی کمال کامیابی نیا خیلی زود در شروع نیمه دوم گل تساوی را زد و این گل شیرازه الریان را از هم پاشید.

بهترین بازیکن پرسپولیس در این دیدار چه کسی بود؟
همه خوب بودند. از کمال و امید بگیرید تا شهریار مغانلو که گل اول او خیلی قشنگ بود. پرسپولیس یک تیم خوب و هماهنگ است و در لیگ برتر ایران و آسیا موفق ظاهر شده است.

در مصاحبه قبلی به ما گفتی سپاهان تنها رقیب پرسپولیس در لیگ برتر است. فکر می‌کنید در لیگ قهرمانان آسیا رقیب اصلی سرخپوشان کدام تیم باشد؟
به نظرم النصر و الهلال عربستان یا الدحیل قطر و پاختاکور می‌توانند در مراحل حذفی از رقیبان پرسپولیس باشند. با این حال معتقدم پرسپولیس ثابت کرده است پتانسیل قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

راستی گل مهدی طارمی به یوونتوس ما را به یاد چند سال پیش انداخت که این جوان بوشهری تازه به پرسپولیس آمده بود. شما به عنوان کاپیتان و یکی از بازیکنان با تجربه پرسپولیس به دفتر تحریریه پرسپولیس نیوز آمده و گفتید که «مهدی طارمی را به خاطر بسپارید. او خیلی فوتبالیست فنی، قوی و با استعدادی است و …» آیا تصور می‌کردی روزی او بتواند زیباترین گل مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بزند؟
بله، چند سال قبل پیش بینی کرده بودم طارمی بهترین بازیکن ایران می‌شود. او در تمرینات خیلی قوی نشان می‌داد. هم از لحاظ فنی خوب بود و هم بدنی قوی داشت. خیلی شجاع بود و با مدافعان در تمرینات درگیر می‌شد، سر می‌زد، دریبل می‌زد و قدرت بدنی بالایی هم داشت. امیدوارم مهدی بتواند پس از درخشش در پورتو به لیگ‌های معتبرتر اروپایی هم برود.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ