ویژه آماری : ۶ رکوردی که مسی در فینال کوپا دل ری شکست . سبقت از پله !

0

بارسا نیوز – نگاهی به ۶ رکوردی که لیونل مسی در بازی فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خواهیم کرد . همراه ما باشید !

رکورد بیشترین گل فینال کوپا دل ری


مسی در جریان بازی با اتلتیک بیلبائو ۲ گل به ثمر رساند و آمار گل هایش در فینال کوپا دل ری را به ۹ گل افزایش داد و از رکورد ۸ گل تلمو زارا عبور کرد .

بیشترین حضور در فینال کوپا دل ری


مسی دهمین فینال کوپا دل ری را تجربه کرد ( آمار مشابه بوسکتس ) و از رکورد آگوستین گاینزا ( ۹ حضور در فینال ) عبور کرد . این رکورد پس از ۶۳ سال شکسته شد !

بیشترین جام رسمی تک باشگاهی


جام کوپا دل ری ۲۰۲۰/۲۱ , ۳۵مین جام مسی با پیراهن بارسلونا بود . به این ترتیب مسی رکورد ۳۴ جام رایان گیگز در منچستریونایتد را شکست . رکوردی که گیگز در سال ۲۰۱۳ ثبت کرده بود .

بیشترین گل زده در فینال ها


لیونل مسی در فینال کوپا دل ری موفق به زدن ۳ گل به بیلبائو شد . به این ترتیب آمار گلهای مسی در مسابقات فینال به ۳۱ گل افزایش یافت . رکورد قبلی متعلق به پله با ۲۹ گل در فینال ها بود که بعد از ۴۷ سال توسط مسی شکسته شد .

لیونل مسی کوپا دل ری اسپانیا رکورد لیونل مسی بیوگرافی لیونل مسی بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

بیشترین فصل متوالی با +۳۰ گل در ۵ لیگ برتر اروپا


مسی برای سیزدهمین فصل متوالی به رکورد +۳۰ گل رسید و از رکورد ۱۲ فصل متوالی گرد مولر که ۴۳ سال پابرجا بود عبور کرد .

سریع ترین بریس در فینال کوپا دل ری


لئو مسی برای زدن ۲ گل مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال اخیر تنها ۴ دقیقه نیاز داشت . رکورد قبلی متعلق به Zuazo بود که ۳۷ سال پیش در طول ۱۰ دقیقه موفق به بریس شده بود .

بیشترین قهرمانی کوپا دل ری


مسی اگرچه در این مورد رکورد جدیدی ثبت نکرده اما با رکورد بیشترین قهرمانی کوپا دل ری متعلق به گاینزا و خوسه ماریا بلائوستره برابر شد . مسی در کنار بوسکتس و پیکه ۷ بار قهرمان کوپا دل ری شده است .

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ