سه ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست دادند؟

0

پرسپولیس نیوز – تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در قائمشر به مصاف نساجی رفت و یک بر صفر به پیروزی رسید.

سپاهان باید هفته آینده در حساسترین دیدار این فصل که به نوعی تعیین کننده سرنوشت قهرمانی لیگ برتر هم می تواند باشد به مصاف پرسپولیس برود و این دیدار از همه جهت برای طلایی پوشان حائز اهمیت است.

سپاهان در این دیدار با دو کارت زردی که محمد نژاد مهدی گرفت و اخراج این بازیکن از سوی داور مسابقه، ‌وی را به دلیل محرومیت در دیدار هفته بعد مقابل پرسپولیس در اختیار ندارد.

در خبرها آمده بوده که احسان حاج صفی و محمد محبی دو ستاره سپاهان هم به دلیل دریافت کارت زد از داور مسابقه چهار کارته شدند و از بازی حساس هفته بیست و دوم محروم هستند.

برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر محرومیت احسان حاج صفی، این بازیکن برابر پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش ندارد چرا که طبق قانون کارت زرد بازیکن در صورت جابجایی بین دو تیم به تیم جدید منتقل نخواهد شد و سه کار زرد حاج صفی در ترکیب تراکتور با پیوستنش به سپاهان پاک شده است.

همچنین محمد محبی، ستاره دیگر سپاهان هم چهار اخطاره نیست و هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به دلیل محرومیت غایب بود و بعد از آن این نخستین کارت زردی است که دریافت کرده و می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

وضعیت پرسپولیس نتیجه بازی سپاهان بازیکنان سپاهان بازی پرسپولیس سپاهان اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی اخبار باشگاه سپاهان

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ