انهدام باند سارقان گوشی همراه در قرچک

0

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک گفت: در پی اخبار واصله مبنی برسرقت گوشی همراه از طریق سامانه ۱۱۰ به یکی از کلانتری های انتظامی این شهرستان اعلام شد که بلافاصله در دستور کارپلیس قرار گرفت.

سرهنگ نجم الدین مرادی افزود: طی بررسی از دوربین های محل وقوع و گشت های پلیس انتظامی توانستیم این باند ۴ نفره که دارای سابقه کیفری نیز بودند را دستگیر کنیم.
وی گفت: در بازجویی های اولیه که در اداره آگاهی این شهرستان صورت گرفت متهمان به سرقت ۲۰۰ دستگاه گوشی همراه اعتراف کردند.
سرهنگ مرادی چگونگی سرقت گوشی های همراه توسط سارقان را اینگونه اعلام کرد: این سارقان در کوچه و خیابان های خلوت با موتور سیکلت پرسه می زدند و افرادی که با گوشی همراه مکالمه می کردند را شناسایی و در کمترین زمان گوشی های آنها را  به سرقت  می بردند.
وی افزود: پس از ربودن گوشی های همراه سریالهای آنها را سوزانده و در بازار با نازل ترین قیمت می فروختند و گوشی هایی که نقص فنی داشتند را خرد می کردند و اجزاء آن را به مال خران که آن ها نیز دستگیر شدند، می فروختند.
مرادی در پایان به هموطنان توصیه کرد : در صورت امکان با گوشی همراه در اماکن خلوت مکالمه نکنید و در غیر این صورت خود را به اماکنی که رفت و آمد بیشتری دارد برسانید تا فرصت سرقت  گوشی از سارقان گرفته شود.
وی در پایان از شهروندانی که در جنوب شرق استان تهران ساکن هستند و گوشی همراه آنها به سرقت رفته برای شناسایی سارقین احتمالی به اداره آگاهی شهرستان قرچک مراجعه کنند.صدا وسیما 

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ