بهشت فوتبالیست های ایرانی کجاست؟

0

پرسپولیس نیوز – چهره ۸ تیم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و جالب اینکه هر ۳ تیم قطری نتوانستند جواز حضور در این مرحله را کسب کنند و  وداع زود هنگامی در این فصل داشتند. تیم السد قطر که بدون باخت در لیگ ستارگان قطر قهرمان شده بود به همراه تیم الدحیل و الریان ۳ تیمی هستند که علی رغم بودجه های کلان و خرید های متنوع عملکرد ضعیفی را بر جای گذاشتند.

الریان با شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان فوق العاده نمایش ناامید کننده ای داشت و با ۲ امتیاز در گروه E آخر شد. السد هم با  ژاوی هرناندرز با ۱۰ امتیاز در گروه D دوم شد و به خاطر تفاضل گل نسبت به تراکتور حذف شد .تیم الحدیل هم با علی کریمی هافبک سابق استقلالی ها با ۹ امتیاز در گروه علی کریمی هافبک سابق استقلالی ها با ۹ امتیاز در گروه C دوم شد تا بدین ترتیب نمایندگان پر ادعای قطر از آسیا خداحافظی کنند .

نقطه مقابل تیم های قطری، نمایندگان کشورمان بودند که از ۴ تیم حاضر ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ۳ تیم جواز حضور در محرله یک هشتم نهایی را کسب کردند اما همین بازیکنان ایرانی برای کسب دلار یا درآمد بیشتر قید لیگ برتر را می زنند و راهی لیگ ستارگان قطر می شوند؛ نمونه بارز آنها شجاع خلیل زاده و علی کریمی است دو بازیکن سابق سرخابی که حالا باید از جعبه جادویی شاهد بازی تیم های سابق خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

بیشتر بخوانید:

  • نقش پررنگ پرسپولیس در تیره‌روزی‌های کاپیتان سابق بارسا!

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ