مدافع تازه وارد پرسپولیس شانسی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد

0

پرسپولیس نیوز –  دیدار نفسگیر پرسپولیس و سپاهان در حالی روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام می‌شود که به گفته اغلب کارشناسان می‌تواند حتی قهرمان لیگ بیستم را نیز تعیین کند.

شاید مهم‌تر از هر چیزی در این دیدار برای مربیان دو تیم اول گل نخوردن باشد کما اینکه بازی رفت دو تیم نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید. بنابراین عملکرد خط دفاعی تیم‌ها در مسابقه روز یکشنبه از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.

گرچه فرشاد فرجی مدافع تازه‌وارد پرسپولیس در دیدار با الریان قطر در ترکیب اصلی قرار گرفت اما با وجود زمزمه‌هایی مبنی بر مصدومیت سیدجلال حسینی بسیار بعید است این مدافع مازندرانی در اصفهان فیکس باشد. فرشاد فرجی هنوز با محمدحسین کنعانی‌زادگان و سایر نفرات خط دفاع پرسپولیس هماهنگ نیست و برای این مقصود نیاز به زمان دارد.

بازی تعیین کننده با سپاهان آن هم در اصفهان نیز جای آزمون و خطا نیست و بر همین اساس باید فرشاد فرجی را جزو بازیکنان ذخیره این دیدار قلمداد کرد چرا که شانس زیادی برای فیکس شدن ندارد.

وضعیت پرسپولیس فرشاد فرجی در پرسپولیس فرشاد فرجی بیوگرافی فرشاد فرجی بازی پرسپولیس سپاهان اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

مدافع تازه وارد پرسپولیس شانسی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ