ABC: بنزما و کارواخال با افزایش دستمزد تمدید می کنند

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید روند بازسازی ترکیبش را آغاز کرده است. در حقیقت یکی از موارد مهم مربوط به تمدید قراردادهاست.

یکی از طولانی ترین بحث ها در مورد تمدید قرارداد مربوط به راموس است که باشگاه از او خواسته تا دستمزدش را ده درصد کم کند. فعلا دو طرف به تواقف نرسیده اند. لوکاس وازکز هم همچون راموس در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد. رئال برای تمدید قرارداد این بازیکن پیشنهاد خود را افزایش داده است چرا که اگر لوکاس برود، باشگاه باید دفاع راست بخرد و حفظ این بازیکن گالیشیایی مقرون به صرفه تر است. در هر دو مورد به نظر می رسد که باید منتظر باشیم تا در شش هفته باقی مانده به پایان قراردادشان همه چیز روشن شود.

دنی کارواخال تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد. در شروع فصل قرار شده بود که قرارداد کارواخال تا ۲۰۲۴ تمدید شود و او به یکی از کاپیتان های تیم تبدیل شود اما فصل وحشتناکش با حجم بالای مصدومیت ها باعث شد تا عجله ای وجود نداشته باشد اما با این وجود تمدیدش قطعی است. کریم بنزما نیز تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد. رئال به او پیشنهاد تمدید تا ۲۰۲۴ را داد اما خود این بازیکن ترجیح داده که تا ۲۰۲۳ تمدید کند و بعد از آن با دیدن شرایط بدنی خود تصمیم بگیرد.  به گفته ABC هم بنزما و هم کارواخال با افزایش دستمزد مواجه می شوند و با دستمزدی بیشتر قراردادش را تمدید می کنند در حالی که راموس باید بپذیرد دستمزدش را کم کند.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ABC: بنزما و کارواخال با افزایش دستمزد تمدید می کنند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ