میگل گوتیرز، ذخیره مندی در فصل آینده؛ جلوتر از رگیلون و فران گارسیا

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در دو دهه اخیر دو تا از بهترین دفاع چپ های تاریخ فوتبال را در ترکیبش داشته است : روبرتو کارلوس و مارسلو. اما حالا با فرصت تغییر نسل به نظر می رسد که دفاع چپ رئال از دست برزیلی ها خارج می شود.

فرلاند مندی در دو فصل اخیر به دفاع چپ فیکس رئال مادرید تبدیل شده که هر چند که در حملات درخشان نیست اما در دفاع خوب کار می کند. با جدایی مارسلو رئال باید یک دفاع چپ ذخیره را در ترکیبش داشته باشد که به نظر می رسد میگل گوتیرز ۱۹ ساله این نقش را خواهد پذیرفت. میگل با پاس بیرون پای درخشانش  به مودریچ مقابل گرانادا که به سبک پاسهای لادروپ بود، شروع درخشانی در اولین حضور فیکس خود در رئال در بازیهای رسمی داشت. در سالهای اخیر گفته می شد که رگیلون و فران گارسیا دیگر محصولات آکادمی می توانند به تیم بزرگسالان برسند اما به نظر می رسد که میگل گوی رقابت را از آنها ربوده است.

رئال مادرید به دلایل ورزشی و اقتصادی می خواهد کار جدایی مارسلو را قطعی کند. مارسلو دستمزد بالایی دریافت می کند که با عملکرد ورزشی او در سه سال اخیر سازگار نیست و به همین خاطر کاپیتان دوم رئال باید فصل بعد از تیم برود که به نظر می رسد میگل گوتیرز بهترین جانشین برای او خواهد بود.

بازگرداندن رگیلون از تاتنهام ۴۵ میلیون یورو هزییه دارد که در حالی که رئال مادرید از نظر مالی مشکل دارد و باید هزینه هایش را برای خریدهایی نظیر امباپه جمع کند، چندان منطقی به نظر نمی رسد. از سویی فران گارسیا ۲۱ ساله نیز که امسال قرضی به رایو وایکانو رفته بخشی از تیم زیر ۲۱ سال اسپاینا است و در وایکاس در ۳۴ بازی فیکس بوده و یک گل زده اما عملکرد وی در این فصر در سطح انتظارات نبوده است و به همین خاطر است که به نظر می رسد میگل توانسته رقبایش را تار و مار کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

میگل گوتیرز، ذخیره مندی در فصل آینده؛ جلوتر از رگیلون و فران گارسیا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ