ال کلاسیکوی سوپرجام بالاخره در ۲۰۲۲ قطعی می شود؟

0

رئال مادرید نیوز : پس از دو سال برگزاری سوپرجام اسپانیا به شکل جدید و با چهار تیم شاید بالاخره امسال مسابقات با برگزاری ال کلاسیکو در نیمه نهایی برگزار شود.

در حقیقت در دو دوره قبلی به دلایل مختلف (مثلا یکسان بودن نماینده های لالیگا و کوپا یا مشخص نشدن قهرمان کوپا) مسابقات به صورت قرعه کشی برگزار شد اما امسال بر طبق اساسنامه، قهرمان لالیگا به مصاف نایب قهرمان کوپا می رود و قهرمان کوپا به مصاف نایب قهرمان لالیگا می رود. بدین ترتیب اگر رئال در لالیگا دوم شود، در نیمه نهایی سوپرجام باید به مصاف بارسلونا برود و بازی دیگر میان بیلبائو و اتلتیکو خواهد بود و اگر رئال قهرمان لالیگا شود هم شاید در فینال به بارسا بخورد و در نیمه نهایی باید به مصاف بیلبائو برود. مسابقات اواخر دی ماه در شهر جده عربستان برگزار می شود.

در اولین دوره رئال در نیمه نهایی به مصاف والنسیا رفت و در فینال مقابل اتلتیکو قرار گرفت و قهرمان شد و سال گذشته نیز رئال به مصاف بیلبائو در نیمه نهایی رفت و حذف شد. عجیب این که در هیچ کدام از دو دوره سوپرجام تیمی که قهرمان لیگ یا کوپا شده به فینال نرسیده و جام نبرده است!

اگر رئال و بارسا در نیمه نهایی سوپرجام به هم بخورند در فصل آینده حداقل سه ال کلاسیکو خواهیم داشت که یکی از آنها در اوایل سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ال کلاسیکوی سوپرجام بالاخره در ۲۰۲۲ قطعی می شود؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ