سرمربی بانوان بارسلونا : بعد از گل اول می دانستم قهرمان می شویم ؛ باید به روش خود پیروز می شدیم !

0

بارسا نیوز – شب گذشته تیم بانوان بارسلونا موفق شدند با غلبه بر تیم بانوان چلسی ، فاتح رقابت های لیگ قهرمانان بانوان اروپا شوند. لوئیس کورتس سرمربی تیم بانوان بارسلونا از این پیروزی احساس رضایت کرد.

 

کورتس درباره قهرمانی بارسلونا گفت :

ساعت ها کار کردن ، نشانه کنار گذاشتن خیلی چیزها است و ما باید آن را جشن بگیریم. این پیروزی ای بود که با یک بازی هجومی از همان لحظات اول به دست آمد. ما باید به سبک خود پیروز می شدیم و این اتفاق هم رخ داد.

 

او در مورد گل زودهنگام بارسلونا گفت :

با گل در ثانیه ۳۸ بازی ، من می دانستم که ما پیروز خواهیم شد. با دیدن آن دیگر نمی خواستم حرف اضافی بزنم ! فکر کردم امروز چیزی اشتباه پیش نخواهد رفت.

 

کورتس درباره روند بازی و تسلط بر آن گفت :

ما نمی دانستیم که بازی برای ما انقدر خونسرد و آرامش بخش خواهد بود. نتیجه بازی به این دلیل بود که ما بازی خودمان را انجام دادیم. ما این روند بازی را پیش بینی نمی کردیم. ما با توجه به شرایط حریف با اطمینان پیش رفتیم. اصرار بر فشار زیاد و دیدن تابلو امتیازات ، ارزش شرط بندی را به ما نشان داد.

 

کورتس در سال ۲۰۱۹ هم با بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود که آن ها نتوانسته بودند قهرمان آن فصل اروپا شوند.

 

لوئیس کورتس درباره این موضوع گفت :

ما فینال بوداپست را فراموش نکردیم. از آن روز به خودمان قول دادیم که سخت تلاش کنیم تا قهرمان اروپا شویم. اهداف ما قهرمان شدن در اروپا بود. ( در این لحظه بازیکنان بارسلونا برای شادی به اتاق کنفرانس آمدند) .

 

لوئیس کورتس در پایان مصاحبه گفت :

من خوشبخت هستم و قهرمانی امروز یک امتیاز است. ما می توانیم برای همه کسانی که در فوتبال پایه فعالیت می کنند ، یک الگو باشیم. من خوشحال هستم و به اینکه از کجا آمدم ، افتخار می کنم.

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

سرمربی بانوان بارسلونا : بعد از گل اول می دانستم قهرمان می شویم ؛ باید به روش خود پیروز می شدیم !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ