مارکا : بارسلونا ۳ گزینه برای جانشینی رونالد کومان در نظر دارد

0

بارسا نیوز – به گزارش مارکا ، رقابت قهرمانی لالیگا برای بارسلونا به پایان رسید و آن ها با غلبه بر اتلتیک بیلبائو فقط فاتح کوپا دل ری ۲۰۲۰/۲۰۲۱ شدند. آن ها برابر سلتاوگو شکست خوردند تا بازی برابر ایبار در هفته آخر تشریفاتی باشد.

 

آخرین نتایج بارسلونا اصلا قابل قبول نبوده است. شکست های ناامید کننده برابر تیم های گرانادا و سلتاویگو و همچنین تساوی برابر تیم های اتلتیکو مادرید و لوانته باعث شد شغل رونالد کومان در خطر قرار بگیرد.

 

هیئت مدیره بارسلونا خواهان دو گانه داخلی با رونالد کومان بود ، اما با وجود نتایج اخیر تردید بزرگی در ذهن لاپورتا ایجاد شده است که کومان نمی تواند رهبر پروژه آینده بارسلونا باشد. طرفین پنجشنبه با هم جلسه داشتند.

 

کومان فکر می کند که او می تواند با چند خرید در تابستان پروژه جاه طلبانه ای را هدایت کند ، اما از طرفی به خوبی آگاه است که آینده او در بارسلونا در خطر است و همه چیز به تصمیم لاپورتا بستگی دارد.

 

در صورت جدایی کومان ، بارسلونا باید در مورد سرمربی آینده خود تصمیم بسیار مهمی بگیرد. ژاوی هرناندز ، خاویر گارسیا پمینتا ( سرمربی بارسلونا بی ) و یورگن کلوپ گزینه های بارسلونا برای جایگزینی رونالد کومان هستند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

مارکا : بارسلونا ۳ گزینه برای جانشینی رونالد کومان در نظر دارد

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ