ادعای جالب توجه یک بازیکن/ تا زمانی که فرهاد مجیدی باشد برنمی‌گردم!

0

پرسپولیس نیوز – یکی از دوستان صمیمی‌علی شجاعی که در نساجی مازندران با او بوده است، توضیحات جالبی در این رابطه به پرسپولیس نیوز داد و گفت:

علی شجاعی درحالی به اردوی تیم امید دعوت شد که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران را در کارنامه داشت. او حتی در تیم ملی جوانان کاپیتان بود و بازوبند این تیم را بر بازو می‌بست. زمانی هم که به تیم امید دعوت شد بازیکن ثابت و شماره ۱۰ تیم نساجی مازندران و یکی از ستاره‌های این تیم بود اما برخورد جالبی در اردوی تیم امید با او نشد. شجاعی وقتی خط خورد و از اردوی تیم امید برگشت گفت تا زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید باشد به این تیم برنمی‌گردم! با تعجب دلیل این تصمیم را پرسیدیم که به ما گفت رفتار جالبی با او نشده است.

علی با ناراحتی توضیح داد که در یک بازی تمرینی می‌خواستم اوت دستی پرتاب کنم ولی کنار زمین آقا فرهاد بلند داد می‌زند حسن بلند پرتاب کن! با خودم گفتم حسن دیگر کیست؟ فکر کردم منظورش این است من توپ را پرتاب نکنم و ایستادم دور و برم را نگاه کردم. سرمربی تیم امید این بار به من نگاه کرد و گفت که حسن اوت بنداز! با خودم گفتم خدایا مگر می‌شود سرمربی تیم امید من را نمی‌شناسد اما دعوت می‌کند؟ من بازیکن فیکس تیم لیگ برتری نساجی هستم. هم در تیم نوجوانان و هم جوانان بازی کردم و آن وقت سرمربی من را نمی‌شناسد اما با برخی بازیکنان استقلالی تیم امید حسابی گرم می‌گیرد و…!

متن کامل گفت‌وگوی علی شجاعی با پرسپولیس نیوز را در لینک زیر بخوانید:

  • حرف‌های شنیدنی قهرمان اصلی دربی/ این دفع توپ اندازه ۱۰ گل با شادی دیبالایی می‌ارزید/ ماجرای دلداری به وریا و آغوش سیدجلال/ عامل جنجال طرف مقابل بود

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ادعای جالب توجه یک بازیکن/ تا زمانی که فرهاد مجیدی باشد برنمی‌گردم!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ