انقلاب بارسلونا به بازیکن های مهم و غیر قابل دسترس هم رسید !

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، بازی های پایانی لالیگا به همان اندازه که غیر منتظره بودند ، دردناک هم بودند زیرا بلوگرانا پس از ۱۳ فصل در رده ای غیر از دو رده اول لالیگا را به پایان می رساند.

 

با توجه به شرایط اخیر بارسلونا خوان لاپورتا و هیئت مدیره او به دنبال انقلابی هستند که شامل بازیکنانی می شود که تاکنون غیر قابل دسترس برای سایر تیم ها بوده اند. با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا این موضوع اجتناب ناپذیر است.

 

بدیهی است که رونالد کومان در کانون توجهات قرار دارد. تیم او درت در لحظه ای که می توانست قهرمان شود ، قهرمانی را از دست داد و اکنون کومان اعتبار خود را به عنوان سرمربی بارسلونا را از دست داده است. بارسلونا از ۵ بازی اخیر خود ۱ پیروزی ، ۲ شکست و ۲ تساوی به دست آورده است که بسیار ناامید کننده است.

 

با استفاده از این چشم انداز مدیریت ورزشی بارسلونا نمی خواهد همه چیز را به سرمربی معطوف کند ، این یعنی بازیکنانی هستند که دیگر نباید با بارسلونا ادامه بدهند و بازیکنانی هستند که دیگر غیر قابل فروش نیستند.

 

در واقع بعضی از بازیکنان بارسلونا معروف به ” گاو های مقدس ” شامل موضوعات بالا می شوند. مسی در این گروه قرار نمی گیرد ، زیرا اراده خوان لاپورتا تمدید با فوق ستاره آرژانتینی است. به نظر می رسد این اتفاق از منظر تجاری و ورزشی ضروری به نظر می رسد.

 

اما اگر مسی را کنار بگذاریم ، فوتبالیست هایی هستند که ستون فقرات بارسلونا هستند و در فجایع اخیر باشگاه مانند فاجعه رم ، آنفیلد ، لیسبون و همین بازی های اخیر حضور داشتند.

 

در هیات مدیره آن ها اعتقاد دارند که باید دست روی بازیکنان بزرگ تیم بگذارند که پیش از این غیر قابل فروش بودند ، زیرا آن ها احساس می کنند در غیر اینصورت آن ها همانند جوزپ ماریا بارتومئو مسئول تنزل تیم خواهند بود.

 

در واقع بارتومئو با فروش آرتورو ویدال ، ایوان راکیتیچ و لوئیس سوارز بخشی از این انقلاب را آغاز کرده بود. جوردی آلبا هم زیر ذره بین بود ، اما کومان اذعان داشت که به او اعتقاد دارد و آلبا فصل خوبی را پشت سر گذاشت. او تا سال ۲۰۲۴ با کاتالان ها قرارداد دارد.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

خوان لاپورتا می خواهد با جرارد پیکه ، سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس جلسه بگذارد و به آن ها صریحا اعلام کند که باید حقوق خود را کاهش دهند ، زیرا آن ها دیگر غیر قابل لمس برای سایر تیم ها نیستند.

 

آنتوان گریزمان یک گاو مقدس نیست ، اما او هم جز دسته ای است که با لاپورتا جلسه خواهد داشت. گریزمان نه غیر قابل فروش خواهد بود و نه اولویت فروش بلوگرانا.  در واقع مطابق با سابقه و عملکرد بازیکنان مشخص می شود که چه قدر حقوق آن ها کاهش می یابد.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

انقلاب بارسلونا به بازیکن های مهم و غیر قابل دسترس هم رسید !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ