پاتک پلیس هرمزگان به قاچاقچیان موادمخدر

0

 سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان “بندرعباس” از جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از طریق مبادی ورودی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه تکاوران پلیس استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: قاچاقچیان به محض رؤیت مأموران از محل متواری شدند که در یک عملیات ضربتی و پلیسی ۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان متوقف و در بازرسی از آنها ۲۱۱ کیلو و ۶۰۰گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، خاطر نشان کرد: تلاش مأموران برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

سردار جعفری در پایان با تأکید بر اینکه پلیس با قاطعیت نسبت به برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه اقدام می کند، اظهار داشت: برای مبارزه با پدیده اعتیاد نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردم با پلیس است و از شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.$پلیس

 

پاتک پلیس هرمزگان به قاچاقچیان موادمخدر

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ