داور بازی رئال مادرید و ویارئال، همان داوری که از گل خوردن رئال مادرید خوشحالی کرد

0

رئال مادرید نیوز : خوزه لوئیز مونوئرا مونترو قضاوت بازی شنبه میان رئال مادرید و ویارئال در هفته پایانی لالیگا را به عهده خواهد داشت و ریکاردو دی بورخوس بنگوئچا سرپرست اتاق داور ویدیویی خواهد بود.

خوزه ماریا سانچز مارتینز هم داور بازی وایادولید و اتلتیکو  است و سزار سوتو گرادو نیز سرپرستی اتاق داور ویدیویی را به عهده خواهد داشت.

مونوئرا مونترو داور آندلوسی تا کنون شش بار برای رئال قضاوت کرده که حاصلش چهار برد، یک شکست و یک تساوی برای رئال بوده است. شکست مربوط به فصل ۱۹-۲۰۱۸ مقابل سوسیه داد در برنابئو بود که پنالتی واضح رولی روی وینیسیوس را نگرفت. لو رفتن دیالوگ داور و داور ویدیویی روی آن صحنه به شدت جنجال ساز شد چرا که ملرو لوپز سرپرست اتاق داور ویدیویی خطاب به مونوئرا مونترو در مورد آن صحنه گفت:” همه چیز اوکی است، خوزه لوئیز.” جمله ای که به شعار کنایه آمیز هواداران رئال علیه اتاق داور ویدیویی تبدیل شد.

از سویی دیگر مونوئرا مونترو یک تصاویر جنجالی دیگر هم از خودش رقم زده است، زمانی که در شکست رئال مادرید مقابل ایبار در همان فصل، سرپرست اتاق داور ویدیویی بود. داور بازی در ابتدا گل سوم ایبار را مردود کرد اما مونوئرا در اتاق داور ویدیویی این گل را سالم اعلام کرد و بعد از آن با همکارش در اتاق ، حرکت “بزن قدش” را انجام داد تا از گل خوردن رئال خوشحالی کند!

البته داور ویدیویی بازی رئال و ویارئال هم به شدت جنجال ساز است. در حقیقت دی بورخوس بنگوئچا سرپرست اتاق داور ویدیویی است، داوری که رئال با حضورش دوازده برد، دو تساوی و یک شکست از پانزده بازی داشته اما بازی رئال و کادیز را سوت زده که در آن رئالی ها با حضور غیرقانونی چریشف حذف شدند. بدترین قضاوتش برای رئال هم به سوپرجام اسپانیا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ مقابل بارسا برمی گردد که رئال با نتیجه سه بر یک پیروز شد. بنگوئچا در آن بازی ، شیرجه زدن سوارز را پنالتی گرفت و رونالدو را به شکلی عجیب اخراج کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

داور بازی رئال مادرید و ویارئال، همان داوری که از گل خوردن رئال مادرید خوشحالی کرد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ