ناچو و ناامیدی غیرقابل درک؛ انریکه حقش را خورد

0

رئال مادرید نیوز : در نهایت ناچو فرناندز از لیست حضور در یورو خط خورد. با وجود تکمیل یکی از بهترین فصل های دوران فوتبالش، این مدافع میانی نتوانست جایی در لیست انریکه برای حضور در یورو پیدا کند. این تصمیم رئالی ها را دلخور کرد چرا که آنها با ارائه آمار از تصمیم انریکه انتقاد می کنند.

ناچو ۳۳ بازی در این فصل داشت که از شش فوریه تا کنون فقط یک بازی را به علت پنج کارته شدن از دست داده است. از ۲۳ بازی دیگر در ۲۱ تا فیکس بوده است. دیگور یونرته در لیدز در کل فصل هفده بازی داشته و اریک گارسیا از سیتی در کل فصل دوازده بازی داشته که سه تایش در جام حذفی بوده است. لاپورت نیز فقط ۲۷ بازی داشته است. آمار ناچو اما درخشان است. در لالیگا به تنهایی ۹۸ توپربایی داشته یعنی به طور متوسط چهار تا در هر بازی . از سویی در ۳۱ دوئل هوایی پیروز شده است. چهارده تکل موفق داشته و ۴۰ توپ قطع کرده است و در آمار آخر بهترین مدافع رئال بوده است.

از سویی ناچو در این فل در مقطع مشکل فصل رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته است. او در تمامی بازیهای مرحله حذفی چمپیونزلیگ فیکس بود که فقط یکی را باخت و تیم در شش بازی پنج گل دریاف کرد. ناچو در ۲۴ بازی در لالیگا حضار شد که حاصلش پانزده برد، دو شکست و پنج تساوی بوده است. او در دو ال کلاسیکو و دو تقابل با اتلتیکو بازی کرد و توان حضور در پست دفاع میانی و دفاع کناری را دارد. به هر صورت به نظر می رسد که ناچو از این اتفاق بسیار ناراحت است اما چاره دیگری هم وجود ندارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ناچو و ناامیدی غیرقابل درک؛ انریکه حقش را خورد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ