از تماس پی اس جی با کونته تا تردید میاتوویچ نسبت به رائول/ واکنش هوگو سانچز و بنیتو به هدایت رئال

0

رئال مادرید نیوز : هر چند که در ماه های اخیر قابل پیش بینی بود که زین الدین زیدان قصد استعفا را دارد اما در حال حاضر شایعات در مورد  نیمکت رئال مادرید بیش از اندازه است. فعلا پوچتینو، کونته و رائول اصلی ترین گزینه های جانشینی زیدان هستند.

کونته و رائول در دسترس هستند اما پوچتینو فقط در صورتی قابل دسترسی خواهد بود که از پی اس جی جدا شود. مربی آرژانتینی نتوانست در تیم پاریسی جامی ببرد و به همین خاطر جدا شدنش دور از انتظار نیست. از سویی مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که اگر پوچتینو از پی اس جی برود، تیم ایتالیایی قطعا کونته را استخدام می کند. بدین ترتیب تاتنهام و رئال مادرید گزینه های مربی آرژانتینی خواهند بود.

از سویی پدخا میاتوویچ مدیر ورزشی اسبق رئال مادرید در مورد رائول صحبت کرده است :” دوست دارم رائول انتخاب شود اما فشار شدیدی را تجربه خواهد کرد و از این بابت تردیدی ندارم. آیا رائول آماده است؟ زیدان آماده بود؟ گواردیولا و زیدان نتیجه مثبتی داشتند اما شرایط برای پیرلو در یووه خوب پیش نرفت. رئالی ها حق ندارند از زیدان عصبانی باشند. در آستانه بردن لالیگایی دیگر بود و همه تلاشش را کرد. فشار زیادی را در ماه های اخیر تجربه کرد و به عنوان شخصیتی باتجربه از تیم رفت.”

از طرفی آلوارو بنیتو بازیکن اسبق آکادمی رئال مادرید و سرمربی سابق تیم جوانان رئال هم گفت که از حضور در تیم بزرگسالان رئال استقبال می کند. وی اظهار داشت :” ایا در حریم شخصی خود به این فکر کرده ام که می توانستم مسیری در دوران مربیگری داشته باشم و حالا ممکن است به آن نرسم؟ نمی دانم. در حال حاضر نمی دانم. اما حاضرم با نصف دستمزد زیدان در رئال کار کنم (می خندد). حس می کنم که دیدگاه خوبی به فوتبال دارم و اگر روزی چنین فرصتی به من برسد آماده خواهم بود. از کارم به عنوان مفسر فوتبال راضی هستم اما قطعا به این که روزی مربیگری کنم، فکر کرده ام.”

هوگو سانچز مهاجم مکزیکی اسبق رئال مادرید که بارها برای حضور در رئال ابرا علاقه کرده هم بیان کرد:” فکر نمی کنم که در حال حاضر گزینه هدایت رئال باشم. نه به این خاطر که توانایی ندارم و خودم را در سطح این کار نمی دانم اما به این خاطر که فعلا فعال نیستم و رئال به دنبال مربی بدون شغل نمی رود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

از تماس پی اس جی با کونته تا تردید میاتوویچ نسبت به رائول/ واکنش هوگو سانچز و بنیتو به هدایت رئال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ