ماجرای جالب عادل فردوسی پور و مهدی طارمی/ دلخوری در کار بود؟

0

ساتین نیوز – روزی که امیر عابدزاده دفتر کار عادل فردوسی پور رفت خیلی‌ها فکر کردند مصاحبه با پسر عقاب آسیا سورپرایز عادل برای برنامه آخر است اما این اتفاق رخ نداد و عادل اصلاً با امیر عابدزاده مصاحبه نکرد. او از چند روز قبل هماهنگی‌های لازم را با مهدی طارمی انجام داده بود و مصاحبه اختصاصی آخرین برنامه فوتبال ۱۲۰ را از ستاره ایرانی پورتوی پرتغال گرفت.

نکته اینجاست که چند سال قبل وقتی عادل در برنامه نود روی مدل پنالتی گرفتن مهدی طارمی زوم کرد همه روی مدل پنالتی گرفتن مهاجم وقت پرسپولیس حساس شدند و گفتند عادل کاری کرد که داوران روی طارمی پنالتی نگیرند و مهدی هم به همین دلیل از مجری سرشناس برنامه نود دلخور شده است! اما با گذشت زمان مشخص شد که هیچ خبری از دلخوری نبوده و حتی رابطه طرفین بسیار خوب است.

 مهدی طارمی در روزهایی که به نوعی در اوج فوتبال خود به سر می‌برد و می‌توان گفت بهترین لژیونر فوتبال ایران است، برای آخرین برنامه فوتبال ۱۲۰ عادل فردوسی پور با او مصاحبه بلند و اختصاصی انجام داد تا نشان دهد که اگر سوءتفاهمی هم بین او و عادل وجود داشته کاملاً برطرف شده است.

طارمی در این مصاحبه حرف‌های جالبی زد که در سایت و روزنامه خبر ورزشی می‌خوانید اما نکته مهم این بود که فردوسی پور برای آخرین برنامه‌اش مصاحبه اختصاصی خود را به آماده ترین لژیونر ایران اختصاص داد و قید مصاحبه با امیر عابدزاده که البته او هم یک لژیونر خوب محسوب می‌شود، را زد.

متن گفت‌وگوی طارمی با عادل فردوسی پور را در لینک زیر بخوانید:

  • طارمی شریک زندگی‌اش را پیدا کرد؛ من وارد یک رابطه شدم …/ ماجرای پیراهن رونالدو و لحظه تلخ پس از گل استثنایی به چلسی

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

ماجرای جالب عادل فردوسی پور و مهدی طارمی/ دلخوری در کار بود؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ