چرا فصل برای رئال مادرید از نظر پنالتی ها کابوس وار بود؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید بیش از بقیه تیم های اروپایی از پنالتی ها آسیب دیده است. تیم زیدان به در این فصل با هر ۳۶۰ لمس توپ در محوطه جریمه حریفان در لالیگا صاحب یک پنالتی شده و مجموعا سه پنالتی زده در حالی که میلان که در این فصل ۲۰ پنالتی در سری آ زده (رکورد در پنج لیگ بزرگ در شانزده سال اخیر) برای هر ضربه به ۵۰ لمس توپ در محوطه جریمه حریف نیاز داشته است.

رئال در این فصل فقط در زمین بتیس، بارسلونا و کادیز صاحب پنالتی شده است. بین دو بازی نیوکمپ و کارانزا، رئال در ۲۶ بازی پیاپی پنالتی نزد. رئال به رکورد وایکانو با ۲۸ بازی پیاپی بدون پنالتی خیلی نزدیک شده بود. این در حالیست که بین دو پنالتی به سود رئال، هفت پنالتی علیه این تیم گرفته شد.  مجموعا در این فصل سه پنالتی به سود رئال و هشت تا به ضرر این تیم گرفته شد تا رئال مادرید با تراز منفی پنج، هشتمین آمار ضعیف را در میان ۹۸ تیم در پنج لیگ بزرگ داشته باشد. رکورد متعلق به اودینزه با تراز منفی ده است که چهار پنالتی به سودشان گرفته شد و چهارده تا به ضررشان. در لالیگا فقط الچه با تراز منفی هفت (سه تا به سود و ده تا به ضررشان) و کادیز با تراز منفی شش (چهار تا به سود و ده تا به ضررشان) آماری بدتر از رئال را داشتند. اگر تعداد پنالتی به سود رئال را هم در نظر بگیریم فقط آرمینیا بیله فلد در بوندسلیگا با دو پنالتی به سودشان آماری ضعیف تر از رئال را داشتند.

هر سه پنالتی به سود رئال با مشورت داور ویدیویی گرفته شد. هم هند بارترا مقابل بتیس، هم خطای لنگله مقابل راموس و هم پنالتی ایزا روی وینیسیوس مقابل کادیز. یکی از واضح ترین پنالتی هایی که به سود رئال گرفته نشد در مقابل اتلتیکو بود که هند پنالتی فلیپه گرفته نشد. این تنها باری بود که در سه فصل داور ویدیویی در لالیگا، داور ویدیویی در مورد هند پنالتی به دارو توصیه می دهد و داور این توصیه را نمی پذیرد!از هشت پنالتی به ضرر رئال هم پنج تا مستقیما توسط داور گرفته شدند و سه تا توسط داور ویدیویی.

در لالیگا یازده بار حریفان رئال مادرید توپ را  با دست زدند  و فقط یک بار پنالتی گرفته شد. از سویی در بازیهای رئال داور ویدیویی در صحنه هایی که باید دخالت می کرد، نظری نداشت، مثل کشیدن موی مارسلو توسط لاگاردیا. یا دو بازی با ختافه و ویارئال که دو گل سالم رئال به اشتباه آفساید گرفته شد.

فصل در حالی به پایان رسید که همه داوران لالیگا (به جز دل سرو گرانده و پیزارو گومز که مادریدی هستند) حداقل یک قضاوت رای لالیگا داشتند. رکورد در اختیار خیل مانزانو با پنج قضاوت بود که در بازی با والنسیا سه پنالتی علیه رئال گرفت. او بازی با بارسا در دی استفانو را هم سوت زد که جانشین ماتئو لاهوز مصدوم شد. از میان ۹ داور بین المللی که برای رئال سوت زدند، همه حداقل دو بار برای رئال سوت زدند. فیگروا وازکز و سوتو گرادو هم دو بار برای رئال سوت زدند و هشت داور دیگر هم یک بار.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

چرا فصل برای رئال مادرید از نظر پنالتی ها کابوس وار بود؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ