بنزما:«امباپه بازیکن بسیار خوبی است؛ از رفتن زیدان ناراحت شدم»

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما پس از بازگشت به تیم ملی فرانسه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در اردوی این تیم شرکت کرد.

استرس داری؟”نه، کاملا خوشحال هستم که در این جا هستم و به تیم ملی فرانسه برگشتم. شرایط خوب پیش می رود. هماهنگی خیلی خوبی داشتیم. بازی خوبی درون زمین ارائه می دهیم و این را دوست دارم. برای شروع بازیها شتاب زده هستم.”

هماهنگی:” گروهی بسیار آرام را داریم. گروهی هستیم که قهرمان جام جهانی را کسب کرده است و به خوبی حس برنده بودن دارند. تازه تمرینات را شروع کردم. سطح خیلی خیلی بالایی وجود دارد. با همه رابطه خوبی داریم. در ابتدا بیشتر با واران بودم اما بازیکنان زیادی را می شناسم.”

بازگشتش:”در ابتدا باید بگویم که امروز در فوتبال صحبت می کنم و همه چیز خوب است. یک مکالمه مردانه داشتیم. مهم این است که حالا در تیم هستم و همین برایم مهم است.”

چطور می توان بهتر شد ؟” تلاش ذهنی و بدنی مهم است و نباید ناامید شوی. سن، فرزندان و خانواده نی زمهم هستند. سعی کردم در باشگاهم موثر باشم تا بتوانم برگردم. شرایط خیلی خوبی دارم و از حضور در این جا خوشحالم.”

دشان:” رابطه ما مثل رابطه هر مربی و بازییکنی است. رابطه خویب داریم. پنج سال پیش؟ نمی خواهم به گذشته برگردم. در حال زندگی می کنم و می خواهم با تیم ملی فرانسه برنده شوم.وقتی در تیم ملی نیستی ناراحت می شوی. قطعا از این که در این مدت به جام جهانی یا یورو نرفتم، ناامید و ناراحت بودم.”

سبکش:” درون زمین سعی می کنم فوتبال خود را ارائه بدهم. دیروز تمرین کردیم که ریتم بالایی داشت. از دیدن دیگران هیجان زده شدم؟ نمی دانم (می خندد).”

گذشته:” دیگر هر چه در گذشته بوده،  تمام شده است. همیشه ممکن است که از چیزهایی پشیمان باشی اما نمی توانی به عقب برگشتی. مهم این است که درون زمین تمرکز بالایی داشته باشی. درون زمین جاه طلبی من همین است.”

فرانسه بهترین تیم دنیاست؟” بر اساس آمار و ترکیبی که داریم، همین طور است. حالا باید درون زمین فوتبال خودمان را نشان بدهیم و با احترام به حریف بازی کنیم. گروه فوق العاده ای داریم.”

دلایل بازگشت:” عملکردم در رئال خیلی مهم بود. فوتبال چیزی است که حرف خودش را می زند. همیشه باید در باشگاهت بهترین عملکردت را داشته باشی و ناامید نشوی، حتی زمانی که مشکلات زیادی وجود دارد. آیا باید از دشان عذرخواهی می کردم؟ بارها با او صحبت کردم. برای تکرار بحث های قدیمی این جا نیستم. مهم این است که بتوانم در تیم ملی بازی کنم.”

فشار:” همیشه و در همه تمرینات یا بازیها فشار وجود دارد. می دانم که من را زیر نظر دارند اما شرایط ذهنی و بدنی خوبی دارم. نگران نیستم و هر روز اماده می شوم تا فرم خوبی داشته باشم.”

ژیرو:” در بازی با چلسی او را دیدم. پنج دقیقه با آرامش صحبت کردیم. گذشته ها گذشته است و مهم این است که به تیم ملی کمک کنیم.”

امباپه:” مقایسه کردن را دوست ندارم اما بازیکن جوانی است. یک پدیده است. توانستم با او تمرین کنم. با هم تکضرب پاسکاری می کنیم. سرعت بالایی دارد و درون محوطه جریمه تکنیکی است. بازیکن بسیار بسیار خوبی است.”

زیدان:” مربی بزرگی است و یک انسان عالی است. با من رفتار فوق العاده ای داشت. ناراحت شدم که از رئال مادرید رفت اما زندگی ادامه دارد.”

استقامت” هرگز نباید از داور داشتن دست برداری. هرگز کار را برای خود تمام شده نمی دانم. در غیر این صورت این جا نبودم. خیلی ناراحت بودم و از نظر روحی شرایط مشکلی بود. مشکلات زیادی وجود داشت و این هم بخشی از دوران فوتبال من است و سعی می کنم با اعتماد به نفس به تیم کمک کنم.”

گریزمن:” ما بازییکنان سطح بالایی هستیم. نیازی نیست که فکر کنیم که قرار است چه کار کنیم. همه چیز اتوماتیک است. دوست دارم توپ را داشته باشم و حرکات تکضرب یا دوضرب انجام بدهم. بازی کردن با این بازیکنان را درون زمین دوست دارم.”

تشکر از دشان :” قبلا به او گفتم. لازم است این جا بگویم؟ ممنون دیدیه (می خندد) اما با هم مکالمه داشتیم. خیلی خوشحالم که در این جا هستم. یک چیز دیگر هم باید بگویم: تولدت مبارک مامان، دوستت دارم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بنزما:«امباپه بازیکن بسیار خوبی است؛ از رفتن زیدان ناراحت شدم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ