آس: دلخوری شدید پرز از نامه زیدان

0

رئال مادرید نیوز : زیدان چهارشنبه گذشته از خانه اش در منطقه سن خوان به همراه همسرش ورونیک خارج شد. این زوج از ۱۷ سالگی با هم آشنا هستند و در این تابستان ۲۵ سالگی رابطه خود را جشن می گیرند. زین الدین به صورت جدی تصمیم گرفته بود که از رئال مادرید برود و ورونیک تنها کسی بود که از این ماجرا خبر داشت.

زیزو به دو دلیل این تصمیم را گرفت : اول این که حس می کرد مورد اعتماد باشگاه نیست و دوم این که حس می کرد توسط رسانه های حوزه رئال مادرید با بی عدالتی مورد برخورد قرار می گیرد، به خصوص در ماه های سخت ژانویه که تیمش از کوپا حذف شده بود و دوازده امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین فاصله داشت.

زین الدین و ورونیک در رستورانی در نزدیکی سانتیاگو برنابئو میز رزرو کرده بودند. زیدان در رستوران لاماروکا به این فکر می کرد که در جلسه ساعاتی بعد خود با پرز چه بگوید. زیزو تصمیم گرفته بود که شخصا به پرز بگوید که قصد جدایی را دارد. زیدان در جلسه با پرز همان چیزهایی را گفت که در نامه جنجالی خود به هواداران گفته بود. پرز به گلایه های زیدان گوش داد و حتی سعی کرد که نظرش را عوض کند اما زیزو تصمیمش را گرفته بود و از رئال رفت. زیزو قبل از جلسه با پرز تصمیم خود را گرفته بود و جلسه دو ساعته اش با پرز در شب چهارشنبه هم چیزی را عوض نکرد.

باشگاه هیچ برنامه ای برای واکنش نشان دادن به نامه جنجالی زیدان ندارد هر چند که به گفته آس، پرز به شدت دلخور است. پرز به هیچ وجه فکر نمی کرد که زیزو گلایه های را علنی کند و ترجیح می داد که او به عنوان یک قهرمان ساکت باقی بماند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: دلخوری شدید پرز از نامه زیدان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ