لوکاس وازکز پس از تمدید:«برای فصل آینده هیجان زده ام»

0

رئال مادرید نیوز : لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی قراردادش را برای سه فصل یعنی تا ۲۰۲۴ با رئال مادرید تمدید کرد. خبری که به نظر می رسد باشگاه رئال مادرید در روزهای آینده اعلام خواهد کرد و فعلا با توجه به معارفه آنچلوتی، باشگاه عجله ای برای اعلام آن ندارد.

فصل خوب لوکاس در پست دفاع راست باعث شد تا باشگاه مبلغ پیشنهادی خود برای تمدید را بالا ببرد و لوکاس را حفظ کند چرا که با توجه به مشکلات مالی ناشی از کرونا، منطقی نبود که رئال در این بازار به سراغ خرید دفاع راست برود.

لوکاس حالا در ویدیویی که به نظر می رسد اولین واکنش او به تمدید قراردادش است و در اینستاگرامش منتشر شده، می گوید”از وقتی بچه بودم فوتبال بازی می کردم.سعی می کردم بهترین عملکردم را داشته باشم، از خودم لذت ببرم و کاری را انجام بدهم که دوست دارم. به اندازه کافی خوش شانس هستم تا همان کاری را انجام بدهم که به آن علاقه دارم و در رئال مادرید از سنین جوانی ارزشهایی را یاد می گیری سختکوشی، فداکاری و تلاش.  این اراده و انرژی را دارم تا همه چیز خوب پیش برود. تقریبا شش هفته پیش بود که مصدوم شدم.حالا آماده هستم و حس خوبی دارم. در مقابل چنین مصدومیت هایی خیلی مهم است که صبر داشته باشی. این همان حسی است که هر بازیکن باید داشته باشد.باید در مورد اهدافت خیلی هدفمند عمل کنی تا به آنها برسی.  فصل ۲۱-۲۰۲۰ از نظر شخصی برای من خیلی خوب بود.از نظر بدنی و فنی بهتر از همیشه بودم. فصل خوبی به عنوان بازیکن داشتم و امیدوارم که در آینده فصلی از این بهتر هم داشته باشم.تا یک هفته و نیم دیگر در بهترین سطحم خواهم بود و برای فصل آینده خیلی هیجان زده هستم. ما همیشه باتری های خود را شارژ می کنیم و اهداف جدیدی برای خود تعیین می کنیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لوکاس وازکز پس از تمدید:«برای فصل آینده هیجان زده ام»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ