امرسون ، یک راننده ثابت در جاده لالیگا

0

بارسا نیوز – امرسون یک عضو اساسی برای بتیس بود.

 

طبق گزارش موندو ، امرسون رویال در سن ۲۲ سالگی به رویای خود رسید و حالا در فصل جدید عضو بارسلونا است. بعد از اگوئرو ، گارسیا او حالا سومین خرید این فصل بارسلونا محسوب میشود. امرسون در رئال بتیس سطح بالایی نشان داد و حالا عضوی از بارسلونا است.

 

زمانی که در ژانویه ۲۰۱۹ او خریداری شد برای اکثر مردم یک شخص نا شناس بود اما وی یک حضور موفقیت آمیز در لالیگا و رئال بتیس داشت و به عنوان یک مدافع راست خستگی ناپذیر در دفاع و حمله عملکرد بسیار خوبی نشان داد. او بیشترین دقایق را نیز ثبت کرده است.

 

این مدافع راست برزیلی نقش مهمی در کسب سهمیه لیگ اروپا ایفا کرد. گزارش ها نشان میدهد که در دو فصل اخیر تنها آلبا ، ناواس و تریپیر توانسته اند پاس گل بیشتری نسبت به وی ثبت کنند. امرسون در رئال بتیس موفق شده که ۱۰ پاس گل را ثبت کند.

 

نباید فراموش کرد که او تنها ۲۲ سال سن دارد و نشان داده پتانسیل بسیار بالایی هم در وجودش قرار دارد و اثبات آن هم میشود به این مسئله اشاره کرد که به تازگی به تیم ملی برزیل نیز دعوت شده است. باید دید که سیستم بارسلونا برای فصل جدید به چه شکل خواهد بود.

 

شرطبندی بارسلونا روی امرسون هنوز نتیجه اش مشخص نیست اما همه چیز نشان میدهد که او یک مدافع راست موفق شده در لیگ بوده و باید در بارسلونا هم عملکرد خوبی داشته باشد.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

امرسون ، یک راننده ثابت در جاده لالیگا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ