دروازه‌بان جدید در جمع پرسپولیسی‌ها

0

پرسپولیس نیوز – سومین جلسه تمرین تاکتیکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتمام تعطیلات شش روزه سرخ‌پوشان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* به جز بوژیدار رادوشوویچ نفرات ملی پوش و کریم باقری، سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی در این تمرین شرکت کردند.

* با نظر یحیی گل‌محمدی و داود فنایی با توجه به غیبت رادو که یک  دروازه‌بان از تیم‌های پایه پرسپولیس است در تمرین امروز شرکت کرد.

* داود فنایی که قبل از شروع  تمرین با مربی دروازه‌بان‌های سرخ‌پوشان برای بازی تنیس فوتبال به زمین آمده بودند با یکی از عکاسان درباره واکسن کرونا زدن وی شوخی کرد.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان در قالب چند گروه به بازی تنیس فوتبال پرداختند که این بخش با شوخی‌ها و کری‌خوانی بازیکنان برای یکدیگر همراه بود و بازیکنان برنده مقابل دوربین‌ها عکس یادگاری گرفتند.

* پس از صحبت‌های ابتدایی یحیی گل‌محمدی بازیکنان به گوشه‌ای از زمین رفته و به کارهای بدنی مشغول شدند.

*‌ در ادامه بازیکنان زیر نظر حمید مطهری به پاس‌کاری‌های دو به دو مشغول شدند. 

*‌ یحیی گل‌محمدی به همراه محمد عسگری و مهرداد خانبان در زمان مرور کارهای تاکتیکی بازیکنان زیر نظر مطهری به نرم‌دوی دور زمین پرداختند.

*‌ در ادامه بازیکنان در وسط زمین به فوتبال درون تیمی با استفاده از دروازه‌های کوچک مشغول شدند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه کاظمی تجمع کرده بودند تا در پایان تمرین با بازیکنان و اعضای کادر فنی عکس یادگاری بگیرند.

* خبرنگاران و عکاسانی که حدود ۵۰ دقیقه نظاره‌گر تمرین پرسپولیس بودند پس از جدی شدن کارهای تاکتیکی طبق نظر کادر فنی از ورزشگاه بیرون رفتند.

دروازه‌بان جدید در جمع پرسپولیسی‌ها

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ