ساکی:«به پرز گفتم که نگران سبک بازی آنچلوتی نباشد»

0

رئال مادرید نیوز : اریگو ساکی که زمانی مدیر فنی رئال مادرید بوده و البته در میلان نقش مربی آنچلوتی (به عنوان بازیکن) را داشته در مورد بازگشت کارلتو به رئال مادرید صحبت کرد.

بازگشت انمچلوتی:” می دانستم که رئال مادرید برخی مربیان ایتالیایی را مد نظر دارد که یکی از آنها کارلو بود. فکر می کردم در اورتون شرایطش خوب است اما وقتی پیشنهاد رئال می رسد چطور می توانی رد کنی؟ کارلو جو رئال را می شناسد و این خیلی مهم است. تجربه بالایی دارد. مربی بزرگی است و در همه جا موفق شده است: ایتالیا، انگلیس، آلمان، اسپانیا و فرانسه.”

کونته و آلگری هم در لیست بودند:” این نشان می دهد که فوتبال ما سلامت بالایی دارد. ذهنیت رئال را به خوبی می شناسم. در آن جا مدیر ورزشی بودم. می دانم که از یک مربی چه می خواهند: نمی خواهند که یک مربی فقط برنده شود. مثل ایتالیا صرفا به دنبال برد نیستند بلکه برایشان سبک بازی مهم است. امیدوارم که صادرات مربیان گامی جدید برای فوتبال ما باشد. اگر اسپانیا شش تا از ده چمپیونزلیگ قبلی و هفت تا از ده لی اروپای قبلی را برده و در ایتالیا هیچی… پس کی می خواهیم بیدار شویم؟ به فوتبالی جسورانه تر نیاز داریم.”

بازگشت آنچلوتی:” کارلو در سال ۲۰۱۳ به رئال رفت. در آن زمان بی تاب دسیما بودند. یادم است که پس از استخدامش پرز به من زنگ زد و گفت:” به او توضیح می دهی که در رئال مادرید باید زیبا بازی کنیم و فوتبالی هجومی داشته باشیم؟” به او آرامش دادم و حتم دادم که تصمیم درستی گرفته است. در اولین فصلش چمپیونزلیگ را بردند. در آن پیروزی همه می توانستند زیبایی، احساسات و غالب بودن در بازیها را ببینند. فصل دومش بی ثبات تر بود اما جام جهانی باشگاه ها را بردند. با این وجود اختلافاتی ایجاد شاد اما در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد.”

نظرش در مورد آنچلوتی:” اگر بگویم که مثل پسرم است امیدوارم که عصبانی نشود. در سال ۱۹۸۷ او را در میلان می خواستم هر چند که می دانستم دچار مصدومیت است. برلوسکونی را راضی کردم و با او گفتم که با آنچلوتی قهرمان ایتالیا می شوم. در اولین فصل، تواضع کارلو را دیدیم. یادم است که وقتی کارلو ۲۸ ساله و عضو تیم ملی ایتالیا بود، برلوسکونی از عملکردش راضی نبود. به همین خاطر قرار شد که مدتی با تیم آکادمی تمرین کند تا کمی با سبک های بازی آشنا تر شود و به رهبر ارکستر تیم تبدیل شود. کارلو با اشتیاق این را پذیرفت و بیشتر از قبل تلاش کرد. این نیروی اوست. او فردی کاملا قابل اتکاست.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ساکی:«به پرز گفتم که نگران سبک بازی آنچلوتی نباشد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ