تصمیم های مهمی که پیش روی آنچلوتی است؛ از ایسکو تا اودگارد، بیل، هازارد و…

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی تائید کرده است که روند پیوستنش به رئال به حدی سریع بود که هنوز این فرصت را نداشته است که ترکیب را آنالیز کند اما همان طور که خودش گفته باید همه چیز را با دقت مورد بررسی قرار بدهد. حالا آس در گزارشی نکات مهمی که پیش روی کارلتو است را مورد بررسی قرار داده است.

احیای ایسکو: بازیکن مالاگایی یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد که سه فصل ناامیدکننده را داشته است. البته ایسکو در دوره اول آنچلوتی نقش مهمی داشت اما به گفته خود کارلتو، این زمین فوتبال است که نقش قاضی را در میان بازیکنان دارد. به نظر می رسد که کارلتو تصمیم گیری در مورد ایسکو را به عملکرد وی در اردوی پیش فصل و بازیهای دوستانه احتمالی موکول کرده است.

واران یا راموس: با خرید آلابا جدایی یکی از این دو بازیکن قطعی است. واران یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد که هنوز تمدید نکرده و می خواهد آخرین قرارداد بزرگ عمرش را ببندد. از یونایتد و پی اس جی پیشنهاد دارد و رئال به دنبال فروش اوست تا بخشی از هزینه خرید امباپه جور شود. از سویی آنچلوتی تعیین اینده راموس را به جلسه حضوری موکول کرده هر چند که صحبت های وی در این باره که تصور نمی کرد که خودش از رئال برود هم تلویحا به این معنی بود که اگر راموس از رئال رفت، نباید تعجب کنیم.

بلانکو و میگل گوتیرز: این دو بازیکن جوان ستاره های پایان فصل رئال بودند. آنتونیو می تواند ذخیره کاسمیرو در فصل آینده باشد و میگل گوتیرز ذخیره مندی. البته آنچلوتی باید در هر دو مورد نظر قطعی را بدهد. کارلتو در دوره اولش به جوان هایی نظیر خسه و موراتا فرصت داد و با بازی دادن به بازیکنان آکادمی بیگانه نیست.

قرضی ها : بازیکنان قرضی پرشماری در این تابستان به رئال برمی گردند: وایخو، رینیر، یوویچ، براهیم، اودگارد، سبایوس و … زیدان باید تصمیم نهایی را در موردشان بگیرد. در فصل آینده قرار نیست که مودریچ بیش از ۴۰ بازی داشته باشد چون سنش بالا رفته و به استراحت نیاز دارد. به همین خاطر بازگشت مارتین تقریبا قطعی به نظر می رسد. اما کارلتو باید در موردشان نظر بدهد.

مارسلو و یوویچ: مهاجم صرب در تابستان ۲۰۱۹ با ۶۰ میلیون یورو به رئال پیوست اما عملکردش در سطح انتظار نبوده است و رئال به دنبال فروش اوست. مارسلو نیز هر چند که اخیرا بیشتر به ماندن در رئال نزدیک بوده تا خروج از باشگاه اما رئال در صورت رفتنش می تواند از پرداخت دستمزد بالایش خلاص شود.

بیل و هازارد: دو بازیکن پردرآمد ترکیب رئال هستند که دستمزد بالایی دریافت می کنند. این دو با احتساب مالیات سالی ۶۰ میلیون یورو برای رئال هزینه دارند و به همین خاطر آنچلوتی باید در موردشان تصمیم بگیرد و البته باید دید که پیشنهاد خوبی دارند یا نه. باید دید که این دو در یورو چه عملکردی خواهند داشت. اگر هازارد در یورو بدرخشد می تواند با اعتماد به نفس رئال برگردد یا این که مشتر پیدا کند. گفته می شود که بیل دوست دارد تا ۲۰۲۲ یعنی پایان قراردادش در رئال بماند و بعد از آن از فوتبال بازنشسته شود.

امباپه : کارلتو در دوره اولش در رئال به محض ورودش صاحب یک کهکشانی یعنی گرت بیل شد و حالا امیدوار است که امباپه شروع راه برای دوره جدیدش باشد تا رئال به خصوص در خط حمله تقویت شود چرا که طبیعتا با ترکیب کنونی، آنچلوتی نمی تواند ایده های هجومی دلخواهش را ارائه بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تصمیم های مهمی که پیش روی آنچلوتی است؛ از ایسکو تا اودگارد، بیل، هازارد و…

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ