گزارش روز؛ بازگشت آنچلوتی به رئال مادرید چگونه به نتیجه رسید؟

0

رئال مادرید نیوز : از ماه فوریه و از زمانی که زیدان پالس هایی را در مورد جدایی از رئال مادرید می داد، مدیران رئال مادرید بررسی گزینه ها برای مربی را آغاز کردند. در حقیقت احترام به شصخیت زیدان باعث شد تا مدیران رئال مادرید مذاکره ای به صورت جدی نداشته باشند چرا که نمی خواستند پشت سر مربی فرانسوی کاری انجام بدهند اما به گفته خوزه فلیکس دیاز، احترام به زیزو باعث شد تا خیلی از گزینه ها منتفی شوند.

در اوایل ماه می، رئال مادرید بررسی گزینه های مختلف را به صورت غیررسمی و با فاصله از موضوع آغاز کرد. گزینه اول رئال مادرید، پوچتینو بود اما به نظر می رسید که همچنان این دو از دور راهشان را دنبال می کنند. بعد از آن گزینه آنچلوتی مطرح شد و هر دو طرف راضی شدند. بقیه گزینه ها به جز رائول از نظر باشگاه بیش از حد ریسکی بودند و مورد اعتماد قرار نداشتند.

در حقیقت جستجو چندان مشکل به نظر نمی رسید. یکی از گزینه های در دسترس ماسیمیلیانو آلگری بود که با با هیچ تیمی قرارداد نداشت و مدیران رئال هم به او علاقمند بودند. رئال می دانست که مربی ایتالیایی از تیم های دیگری پیشنهاد دارد اما بقیه پیشنهادهایش را در انتظار تماس از جانب برنابئو متوقف کرده بود. در نهایت این مربی راهی یوونتوس شد. یواخیم لوو هرگز در جمع گزینه های رئال نبود و رئال در گذشته به ناگلسمن که حالا مربی بایرن مونیخ است، فکر کرده بود.

بعد از رفتن زیدان، رئال به دو گزینه رسید : گزینه اول آنتونیو کونته بود که قراردادش را با اینتر فسخ کرد و گزینه ای دیگر مائوریسیو پوچتینو که پی اس جی اجازه جدا شدنش را نداد. اولی هر چند که در یووه، چلسی و اینتر موفق بوده اما برخی مربیان رئال از او استقبال نکردند. رئال هیچ تماسی به صورت جدی با او نداشت و شخصیتش باعث شد تا باشگاه قیدش را بزند. پوچتینو نیز که سه سال پیش با مخالفت تانهام به رئال نیامده بود، این بار با مخالفت پی اس جی به رئال نیامد.

البته رائول همواره در جمع گزینه های رئال قرار داشت اما باشگاه هیچ تماس مستقیمی با او نداشت و باشگاه به این نتیجه رسید که شماره هفت همچنان در کاستیا بماند.

نام آنچلوتی برای اولین بار دو هفته پیش مطرح شد. دوباره در روزهای اخیر باشگاه نامش را مطرح کرد. یک تماس، یک واکنش ناگهانی و یک مکالمه با پرز کافی بود تا مربی ایتالیایی به رئال بیاید. گزینه اول لیست نبود اما برای کمک به باشگاه محبوبش به رئال مادرید آمد. مذاکره با کارلو آسان بود چرا که آنچلوتی فقط یک شرط داشت : پایان خوش در اورتون که این اتفاق هم رخ داد. خواست این مربی خیلی مهم بود.  حالا یک مربی کاملا رئالی روی نیمکت رئال نشسته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

گزارش روز؛ بازگشت آنچلوتی به رئال مادرید چگونه به نتیجه رسید؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ