استعدادیاب ویارئال به رئال مادرید ملحق شد

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید تصمیم گرفته است که سیاست های آکادمی خود را تغییر بدهد و به همین خاطر آندرس پاردو، استعدادیاب ویارئال توسط رئال مادرید جذب شد که البته تجربه حضور در لوانته را هم دارد.

مانو فرناندز مدیر آکادمی رئال مادرید در دومین فصل با استخدام پاردو یکی از تغییرات کلیدی خود را داشته است. پاردو به همراه دستیار خود آبیان پردومو قرار است که خط مشی آکادمی رئال مادرید را تعیین کند. او در سمتی بالاتر از دنی فرناندز قرار می گیرد که رئیس بخش استعدادیاب ها در داخل اسپانیا است. پاردو در سالهای اخیر در جذب استعدادها توسط ویارئال نقش مهمی داشته است که یکی از مهمترین کشف هایش یرمی پینو بوده است.

بدین ترتیب آلفردو مرینو از ساختار آکادمی رئال خارج شد و بدین ترتیب آخرین نفر از دوران مدیریت رامون مارتینز در آکادمی هم کنار رفت. مانو فرناندز سعی کرده است که آکادمی رئال را کلا بازسازی کند. او سال گذشته کارلوس گررو را از آکادمی ختافه جذب کرده بود.

حالا باید دید که تغییرات در نیمکت تیم های آکادمی چگونه است. به نظر می رسد که رائول سرمربی کاستیا می ماند و آربلوا نیز احتمالا سرمربی تیم جوانان A خواهد بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

استعدادیاب ویارئال به رئال مادرید ملحق شد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ