آنچلوتی:«تجربه خیلی مهم است اما جوانی هم مهم است»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ۶۱ ساله رئال مادرید در مورد مسائل مختلف گفت :” خیلی خوشحالم که به این جا برگشتم. خاطرات بی نظیری از دورانی که سپری شد، دارم. موفقیت زیادی در دو سال اخیر کسب کردیم. خیلی مهم است چرا که به خانه ام برمی گردم. اگیزه زیادی دارم و همه انرژی ام را می گذارم تا رئال مادرید به بالاترین سطح ممکن برسد. احساس مسئولیت و امید دارم و به بهترین شکل ممکن تلاش می کنیم. می دانیم که هر سال رئال مادرید چه اهدافی دارد و با تمام تجربه و انرژی خود تلاش می کنم. بازگشت را خیلی دوست داشتم چرا که همان باشگاهی است که می دوستش دارم. خیلی خوشحال هستم و سخت است که احساسم را توضیح بدهم. رئال مادرید با شخصیت ترین باشگاه دنیاست و در آن جا در دو سالی که حضور داشتم حس خیلی خوبی داشتم. خاطره ای فراموش نشدنی بود.”

تجربه:” از اورتون تجربه می کنم که یک سال و نیم خیلی خوب را در ان جا داشتم. جو مثبتی وجود داشت و افراد سختکوشی حضور داشتند. حالا با تجربه بیشتری برگشتم. رئال مادرید و تیم را خیلی خوب می شناسم و با برخی بازیکنان کار کرده ام. سعی می کنیم خوب کار کنیم.”

مسیر:” هر روز سعی می کنیم بهتر شویم. تجربه بسیار مثبتی در آلمان، ایتالیا و انگلیس داشتیم. این تجربه باعث شد تا رشد کنم و حالا با شش سال تجربه بیشتر به این جا برگشتم. امیدوارم که این برای رئال خوب باشد. یک مربی نمی تواند فقط برده شود. نحوه پیروزی ترکیبی از کار مربی، بازیکن و باشگاه است. به نظرم تجربه خیلی مهم است اما جوانی هم همین طور است چرا که اشتیاق و علاقه می تواند مفید باشد. زمانی که برای اولین بار به این جا آمدم از چهار بازیکن کاستیا استفاده کردم و ترکیب جوانی و تجربه موفقیت های زیادی در گذشته و حالا به ما داد.”

مسئولیت:” از همه بازیکنان تلاش می کنم و سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. هر فردی که در این جا تلاش می کند، مسئولیتی برای مربیگری و بازی کردن در بهترین تیم دنیا را دارد. این یک مسئولیت است و همه باید این را در نظر بگیریم.”

سبک بازی:” توقعات در این باشگاه این است که فوتبالی تماشایی، هجومی و با کیفیت را ببینیم. همیشه همین بوده و این تغییری نداشته است.”

دسیما:” یدم است که لادسیما یک پیروزی بی نظیر بود چرا که در آن فصل خیلی خوب کار کردیم. در همه بازیها خیلی خوب بودیم و یک فینال بسیار مشکل مقابل اتلتیکو داشتیم. مایه مسرت بسیاری بود و شب سیبلس را به خوبی در اید دارم.”

هواداران:”می دانم که با تیم خیلی متحد هستند و می خواهم به آنها بگویم که خیلی خوشحالم که برگشته ام.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«تجربه خیلی مهم است اما جوانی هم مهم است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ