آنچلوتی-گرت بیل؛ فراموشی کدورت های قدیمی؟

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی در بازگشت به رئال مادرید با برخی بازیکنانی کار می کند که قبلا هم با آنها کار کرده است. یکی از این نفرات گرت بیل است که پس از یک فصل حضور قرضی در تاتنهام به رئال برمی گردد.

آنچلوتی اما دو فصل متفاوت با بیل داشت. بازیکن ولزی در فصل اول آنچلوتی ستاره تیم و بخش مهمی از مثلث بی بی سی بود که در فینال چمپیونزلیگ و کوپا گلزنی کرد اما شرایط در فصل دوم ناراحت کننده بود. در حقیقت یکی از دلایل اصلی اخراج آنچلوتی توسط پرز این بود که کارلو در فصل دومش به اندازه کافی به گران ترین خرید تاریخ رئال تا آن زمان بها نمی داد و با استفاده از سیستم ۲-۴-۴ و حضور ایسکو کمتر به بازیکن ولزی فرصت می داد.

آنچلوتی در کتاب بیوگرافی خود در این باره نوشته بود:” مدیر اجرایی باشگاه تلفنی به من زنگ زد و گفت که مدیر می خواهد با من صحبت کند. وقتی به دفترش رفتم گفتم که بیل به او تماس گرفته است. بیل را در بازی مقابل والنسیا تعویض کرده بودم. وکیلش گلایه کرده بود چرا که بیل می خواست پشت مهاجم بازی کند. مدیر از من پرسید که نظرم چیست و گفتم :”نظری ندارم.” نمی توانستم وسط فصل سیستم را عوض کنم. از آن به بعد رابطه ام با مدیر (پرز) مثل قبل نشد. روز بعدش با بیل صحبت کردم. به او گفتم که می دانم وکیلش با مدیر صحبت کرده است. از او پرسیدم:” چرا شخصا خودت با من صحبت نکردی و نظرت را بگویی؟” در جوابم گفت:”اوکی، مشکلی نیست.” با او خیلی شفاف صحبت کردم. گفتم که می توانیم در پیش فصل بعدی سیستم جدیدی را تست کنیم اما در آن زمان وقتش نبود که سیستم را عوض کنیم. مفهومی نداشت.”

حالا آنچلوتی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود از عملکرد بیل در تاتنهام در فصل گذشته تمجید کرده و گفته که با وجود دقایق کمش آمار خوبی داشته است. بیل هم گفته بعد از یورو با کارلو صحبت می کند. بیل یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد، پیدا کردن مشتری برایش غیرممکن است و از سویی ناتوانی باشگاه در جذب بازیکن درها را به روی ماندنش باز کرده است. باید دید که کارلتو و بیل کدورت های قدیمی را فراموش می کنند و با همدیگر همسو می شوند یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آنچلوتی-گرت بیل؛ فراموشی کدورت های قدیمی؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ