بنزما:«فلسفه آنچلوتی را دوست دارم؛ از امباپه در رئال مادرید استقبال خواهد شد»

0

رئال مادرید نیوز: کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در اردوی تیم ملی کشورش با مارکا صحبت کرد.

خوشحال ترین مرد دنیا به نظر می رسید:”قطعا. خودم را خوشحال ترین مرد دنیا می دانم.خانواده ام و فوتبال من را خوشحال می کنند و در رئال مادرید خوشحالم که بازی می کنم و حالا به تیم ملی فرانسه برگشته ام که در یورو بازی کنم و می توانم مفتخرتر و خوشحال تر باشم و انگیزه بالایی برای یورو دارم.”

وقتی به تیم ملی برگشتی چه حسی داشتی؟” خیلی سریع بود. احساس غرور و شادمانی به صورت همزمان بود. به تدریج آن را درک کردم و به چیزهای زیادی فکر کردم.”

شانس تیم ملی فرانسه در یورو:” در پست به پست تیم بسیار بسیار قدرتمندی داریم. درون دروازه، خط دفاع، هافبک، حمله و … بهترین بازیکنان دنیا را داریم. البته از بیرون از این جا می گویند که شانس ما بیشتر است. می دانیم که این تیم ملی چه قدرتی دارد اما باید این را ثابت کنیم.”

در اولین تمرین چگونه از تو استقبال شد؟” خیلی خاص بود. بعد از آن روی درون زمین تمرکز کردم و سعی کردم که مثل رئال مادرید لذت ببرم و چیز بیشتری را به تیم ملی اضافه کنم.”

تقابل با کروس  و تیم ملی آلمان در یورو:” به دنبال انتقام نیستم. بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ اتفاقات زیادی رخ داده و زمان زیادی گذشته است. قهرمان جام جهانی و فینالیست یورو شدیم. فقط می خواهم لذت ببرم و برنده شوم. تقابل با تونی متفاوت است چرا که به بازی با او عادت دارم. به من توپهای زیادی در رئال می دهد اما این جا رقیبش هستم.”

آلابا:” بازیکن خوبی است که هشت، نه سال در بایرن بوده و جامهای زیادی برده و خرید بزرگی است.”

بازی دوستانه با ولز:” بازی خوبی بود. بعد از شش سال در تیم ملی فرانسه بازی کردم و برای من مثل حس بازی کردن با شادی بود. یک پنالتی را از دست دادم. این یک بازی دوستانه بود اما به تلاش در تمرینات ادامه می دهم. موقعیت های دیگری هم داشتم اما دروازه بانشان وارد خیلی خوب بود. اما با این وجود احساس آرامش داشتم. درون زمین منظم بازی می کردیم. با نتیجه سه بر صفر برنده شدیم و هر چند که یک بازی دوستانه بود اما مهم بود که برنده شویم.”

مدعیان یورو:” در فوتبال مدرن نباید به مدعیان فکر کرد. همه تیم ها می توانند برنده شوند چون همه چیز برابر است. سعی می کنیم که با اعتماد به نفس ظاهر شویم و نشان بدهیم که برتر هستیم.”

فرانسه در گروه مرگ:” گروه مشکلی داریم اما هیچ گروهی آسان نیست. اسم تیم های ملی متفاوت است اما درون زمین چیز زیادی عوض نمی شود. همه حریفان مشکل هستند. البته بازی مقابل پرتغال خاص است چون مقابل رونالدو و په په قرار می گیرم.”

ترکیب رئال در سال آینده و مشکلات کرونا:” اگر به فصل گذشته نگاه کنیم می بینیم که تا آخرین هفته برای لالیگا تلاش کردیم. به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیدیم که مقابل چلسی شکست خوردیم و بعد از آن قهرمان اروپا شدند. شصت مصدومیت داشتیم و هرگز تیم کامل خود را نداشتیم. بازی مشکلی بود. اما هدف ما این است که هر سال بهتر شویم تا بتوانیم جامها را ببریم و باید همین کار را انجام بدهیم.”

قهرمانی یورو:” قطعا یک  رویاست. بازگشت به تیم ملی یک رویا بود و حالا همه تلاشم را می کنم که با تیم ملی فرانسه قهرمان شوم.”

آنچلوتی:”بازگشت او خبر خوبی است. همه او را می شناسیم هم بازیکنان و هم هواداران. مربی بزرگی است. فلسفه بازی و دیدگاهش نسبت به فوتبال را دوست دارم و به خوبی تیم را مدیریت می کند. دوست دارد که همه جامها را ببرد.”

زیدان:” رفتنش برای همه یک شگفت انگیز بود، نه فقط برای من بلکه با من همیشه مثل یک برادر بزرگ تر برخورد کرد چرا که مدتهاست او را می شناسم و درون و بیرون زمین خیلی به من کمک کرد. این تصمیمی مشکلی برای همه بود. حالا مربی دیگری را داریم و سعی می کنیم دوباره برنده شویم.”

عدم حضور راموس در یورو:” وقتی که لیست را شنیدم و فهمیدم که نیست با خودم فکر کردم : سرجیو دوست من است، کاپیتان ماست و برایش ناراحت شدم چرا که در تیم ملی حضور ندارد.”

امباپه:” کیلیان بازیکن جوانی است. کیفیت فوق العاده ای دارد و پسر خوبی است. در رئال مادرید از او استقبال خواهد شد اما چه تیمی بدون تردید حضار نیست او را بخرد؟ اما در حال حاضر با پی اس جی قرارداد دارد و ببینیم چه می شود. اولویت ما در حال حاضر بردن یوروست.”

احتمال تقابل با اسپانیا در فینال یورو:” چرا که نه. هدف ما این است که بازی به بازی تمرکز کنیم و به فینال برسیم. اسپانیا ترکیب خوبی دارد و امیدوارم که آنها هم به فینال برسند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بنزما:«فلسفه آنچلوتی را دوست دارم؛ از امباپه در رئال مادرید استقبال خواهد شد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ