آس: قیمت هالند، ۲۰۰ میلیون یورو

0

رئال مادرید نیوز : هر تیمی بخواهد هالند را بخرد، باید ۲۰۰ میلیون یورو بپردازد. این قیمت شگفت انگیزی است که دورتموند به مشتریان بازیکن دورتموند اعلام کرده است تا اگر او را می خواهند، در این تابستان این مبلغ را بپردازند. مبلغی که برای رئال یا هر باشگاه دیگری غیرقابل پرداخت است. به این مبلغ باید کمیسیون میلیونی را هم اضافه کرد. در حقیقت دورتموند تصمیمش را گرفت که هالند را حداقل برای یک سال دیگر نفروشد و به همین خاطر است که این قیمت شگفت انگیز را برای فروش وی تعیین کنند.

در حال حاضر دورتموند به هیچ وجه نمی خواهد هالند را بفروشد و به همین خاطر مبلغ شگفت انگیز ۲۰۰ میلیون یورو را تعیین کرده اند. دورتموند برای خرید هالند فقط ۲۰ میلیون یورو هزینه کرد (به علاوه ۲۳ میلیون یورو کمیسیون که هشت میلیون یورو به پدر بازیکن رسید و پانزده میلیون یورو به وکیلش مینو رایولا.)

البته نکته مهم این جاست که قیمت هالند در تابستان ۲۰۲۲ به ۷۵ میلیون یورو می رسد چرا این که بندی است که در قرارداد بازیکن نروژی تعیین شده است. این در حالیست که دورتموند حس می کند که فصل آینده اگر هالند را نداشته باشند، در چمپیونزلیگ ناکام می مانند و حتی شاید نتوانند در رتبه های اروپایی در بوندسلیگا قرار بگیرند و به همین خاطر است که به هیچ وجه نمی خواهند او را از دست بدهند و با توجه به بازگشت هواداران به استادیوم ها می خواهند هر طور که شده ارلینگ را حفظ کنند.

در حقیقت دورتموند حس می کند که پر کردن ورزشگاه ها پس از کرونا مشکل تر است و به همین خاطر حس می کنند که حضور هالند در تیمشان خیلی مهم است تا هواداران برای دیدن ستاره نروژی به ورزشگاه برگردند.

البته اگر در نهایت پی اس جی در این تابستان حاضر به فروش امباپه نشود، پرز مجبور است که برای خرید هالند مذاکره کند. پرز رابطه خوبی با یواخیم واتزکه مدیر ورزشی دورتموند دارد و به همین خاطر امیدوار است که قیمت وی خیلی کمتر از ۲۰۰  میلیون یورو باشد. رئال حاضر است که برخی بازیکنان را برای کاهش قیمت هالند پیشنهاد بدهد. این که دورتموند سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد را گرفت خیال هالند را راحت کرد چرا که اگر سهمیه نمی گرفت، جدایی او قطعی بود در حالی که در حال حاضر می تواند حداقل یک سال دیگر در دورتموند بماند و در صورت خرید امباپه توسط رئال، انتقالش به برنابئو را به سال ۲۰۲۲ موکول کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: قیمت هالند، ۲۰۰ میلیون یورو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ