سوال روز/ استقلال هنوز پول شکایت کردن ندارد؟

0

سوال روز/ استقلال هنوز پول شکایت کردن ندارد؟اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پایگاه خبری ساتین- احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش بعد از رد شکایت باشگاه استقلال از عیسی آل کثیر گفت بار دیگر از آل کثیر شکایت می کند و کار را به کمیته استیناف می کشاند اما ظاهرا تا این لحظه این کار انجام نشده است.

به گزارش ساتین، آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس بعد از گلزنی در دربی با خوشحالی که انجام داد موجب این شد که استقلالی ها ادعا کنند خوشحالی او منشوری بود است و باید محروم شود اما این اتفاق نیفتاد.

کمیته انضباطی در رای این پرونده نوشت: “اعضای کمیته انضباطی پس از ملاحظه بررسی شکوائیه، مستندات کتبی و تصویری و دفاعیه باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که اقدام ایشان خارج از مصادیق اعمال رفتار توهین آمیز و وفق ماده ۹۵ مقررات رای به برائت مشارالیه صادر می‌گردد. این رای ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظرخواهی در کمیته محترم استیناف می‌باشد.”

البته کمیته انضباطی در متن رای اعلام نکرده بود که شکایت از آل کثیر از کدام ناحیه بوده چون شنیده شده بود خود فدراسیون فوتبال هم به عنوان مدعی العموم وارد شده است. خبری که البته تایید نشد اما مددی هم بعد از این رای اعلام کرد که از آل کثیر به کمیته استیناف شکایت می کند اما شنیده شده با توجه به اینکه باشگاه استقلال هزینه دادرسی مجدد را پرداخت نمی کند شکایت مجدد آبی ها در کمیته استیناف پیگیری نمی شود تا پرونده بسته شود.

در هر حال درباره ماجرای شکایت استقلال از پیکان هم چنین مواردی مطرح شد که البته فدراسیون فوتبال اعلام کرد که شکایت باشگاه استقلال از پیکان رد شده است. همان زمان هم مطرح شد که استقلال پول شکایت کردن به کمیته انضباطی را هم ندارد اما باشگاه همه این ماجراها را تکذیب کرد.

۹۶۹۷

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ